Witte Pasen   10 comments

Een echte witte Pasen hebben we hier, het sneeuwt al een paar uurtjes grote dikke vlokken sneeuw. Wie had dat gedacht?
Deze foto’s heb ik vanmorgen gemaakt.
Ik wens jullie in ieder geval gezellige Paasdagen!

Posted maart 31, 2013 by Ank Pot in Sneeuw en ijs, Vogels

Tagged with , , , ,

10 responses to “Witte Pasen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja, Ank we zullen het er mee moeten doen, onvoorstelbaar hé. Ik kan mij wel herinneren dat we ook met Pasen in april soms een sneeuwbuitje hadden, maar dat maart zo’n extreme wintermaand is met zo veel sneeuw, nee dat heb ik nog nooit meegemaakt.
    Mooie foto’s en natuurlijk FIJNE PAASDAGEN gewenst ! groetjes, Truus

  2. Ja, wie had dat kunnen denken. Fijne dagen!

  3. Het voordeel van deze koude maand is -denk ik- dat we heel veel sijzen te zien krijgen.
    Kan me niet herinneren dat ik ze in eerdere jaren heb gezien. Mooie foto’s.
    Elske uitlaten in het bos -met die dwarrelende sneeuw- is toch wel speciaal hoor.
    Gr Jan W

  4. Mooi Ank. Vreemd hoor, Bij Pasen horen lentekriebels en geen sneeuwvlokken. Hoop dat het niet doorzet. Fijne dag en zie je morgen. XX

  5. Hier ligt gelukkig niks. Het zonnetje schijnt en ik hoorde net allerlei vogels fluiten buiten 🙂 Fijne 2e paasdag hoor

  6. Mooie winterse beelden, Ank!
    Gelukkig hebben de vogeltjes er geen last van…
    Mooi vastgelegd…
    Lieve groetjes Anna

  7. Zoveel sneeuw hebben wij niet gezien, maar je foto`s zijn prachtig met het gekleure sijsje in de sneeuw.

  8. Hier ook het leek wel kerst. Mooi de foto’s van de sijs.
    Hier vandaag zonnig maar koud. Hoor net op de radio…de temperatuur gaat omhoog,maar dan krijgen we regen ;-(
    Wel nodig het is zo droog, maar hoop dat het ’s nachts valt.

  9. Ik heb het wel gehad met die sneeuw, waar blijft de lente ? Ook hier weer mooie scherpe foto’s van de sijsjes

  10. We hebben wel een uitzonderlijke maand maart. Het ene weerrecord na het andere is gebroken of bijna.
    Vooral die noordoosten wind gaat wel erg vervelen.
    Groetjes

Geef een reactie

