Kievit   2 comments

Vandaag een paar oudjes uit het archief die wel toepasselijk zijn voor de tijd van het jaar.

 

Posted april 11, 2013 by Ank Pot in Vogels

Tagged with ,

2 responses to “Kievit

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een rood wit ‘ blauwe’ staart….wie had dat verwacht? Ik niet!!
    Mooi hoor zo in vlucht, goed gelukt want ze zijn heel snel.
    Gr Jan W
    @Aardhuis: Ja Ank, die biggetjes heb ik ook gekiekt, maar ik heb de foto’s alleen nog maar een snelle vuilnisbakselectie gegeven….

  2. Ik heb ze wel al gezien in de polders, maar ze vinden het volgens mij nog niet echt prettig met deze temperaturen
    mooie serie van deze rappe vliegers in de vlucht Ank

Geef een reactie

