Viooltjes   4 comments

Eindelijk konden ze in de tuin gezet worden, ze waren vanwege de vorst al even naar de garage verbannen.

Posted april 14, 2013 by Ank Pot in Bloemen, Tuin

Tagged with ,

4 responses to “Viooltjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Twee heel mooie foto’s Ank. De tweede heeft lijkt me het moeilijks met dat wit.
    Er zit nog voldoende doortekening in en de achtergrond is super. Die wint dus!!
    Fijne dag nog, maar 20 graden? Dat voel ik er nu nog niet aan af!
    Gr Jan W

  2. De lentegezichtjes zijn er weer. Ik heb gisteren een grote schaal vol gekocht. Heerlijke bloemen.

    De eerste foto is mijn favoriet.

  3. Van viooltjes kan ik zo van genieten hè, Ank en ze zijn zo mooi al die kleuren!
    Werkelijk prachtige macro opnames…
    Lieve groetjes Anna

  4. mooi hoor hier hebben ze ook heel lang moeten wachten, maar eindelijk zijn de temperaturen wat aangenamer geworden

Geef een reactie

