Bosanemoontjes   10 comments

In mijn tuin bloeien de Bosanemoontjes weer volop. In een paar dagen tijd is er van niets een groot perk met bloemen ontstaan. Ze staan bij mij op een lastig fotografeerbare plek maar dit is wat ik er van heb gemaakt.

Posted april 15, 2013 by Ank Pot in Bloemen, Tuin

Tagged with , ,

10 responses to “Bosanemoontjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie kleuren Ank, nooit geweten dat er ook een rose kleur in zit.
    Doet me denken aan de kleur van de Magnolia bij ons in de tuin.
    De voorlaatste vind ik bijzonder, ’n prachtig verloop naar de achtergrond.
    Gr Jan W

  2. Mooi teer en lief zijn deze blommekes altijd hè ?
    En die moeilijk fotografeerbare plek is aan je foto`s niets van te merken.

  3. Een mooie voorjaarsbloeier!

  4. Prachtig hoor! Mooie bloempjes vind ik het altijd 🙂

  5. Mooi fleurig bloemetje in de tuin. Mooi op de foto gezet.
    Gezellige avond

  6. mooie foto’s Ank!
    groetjes Carin

  7. Oh, zijn ze er al weer? Je hebt ze mooi op de foto gezet.

  8. Nou Ank, je hebt geweldig je best gedaan, want ze zijn stuk voor stuk prachtig!!

  9. OT Hoe is het trouwens….de survival goed overleefd????

  10. Ja, mooi, ze lijken ook wel wat op de Helleborus. Maar deze is natuurlijk kleiner.

    gr. Truus

Geef een reactie

