Roze wolk   11 comments

Vandaag nemen we even plaats op deze roze wolk in mijn achtertuin. De Prunus staat weer volop in bloei, eigenlijk hangen de takken met bloemen want het is een treurvorm. Gelukkig heeft de nachtvorst van de afgelopen nachten hem/haar nog geen kwaad berokkend. Het is toch altijd al zo kort dat we van deze bloemenpracht kunnen genieten.

Posted april 29, 2013 by Ank Pot in Bloemen, Tuin

Tagged with , ,

11 responses to “Roze wolk

Subscribe to comments with RSS.

  1. Whow, wat een (bloesem)weelde. De eerste foto is mijn favoriet. prachtig.

  2. Heel mooie serie, die blauwe luchten doen het toch wel geel goed bij de bloesem, of omgekeerd natuurlijk. 😉
    Mooie volle trossen heb je er tussenuit gehaald. Foto 2 was zeker een erebogentest voor morgen??
    Hoop wel dat het weer beter wordt dan dan vandaag, het regent alweer een paar uur lekker door!
    Gr Jan W

  3. Blauwe luchten die het geel goed doen……knap!

    @ Ank zegt: Hahaha, ik had er over heen gelezen!

  4. Eindelijk, weer kleur in de natuur :-D.

  5. Mag ik op je roze wolkje blijven liggen ?
    Best vermoeiend een 3-jarige 4 dg om je heen, dus ik heb het verdiend
    Maar wat een mooie foto`s, woei het dan niet bij jullie ?

  6. Érg mooi! Vooral de 5e foto…echt een roze wolk idd 🙂

  7. Heel mooi. Prachtig van kleur.
    Jammer dat ze zo kort bloeien, gelukkig heb je de foto’s nog.
    Groetjes en gezellige dag morgen, fotograferen in de wijk ??

  8. WoW zo ver is bij ons de bloesem nog lang niet, kan wel hard gaan heb ik de laatst dagen gezien
    maar deze kleuren en mooie volle trossen bloesem zie je hier nog nergens, de tulpen beginne nu een beetje te bloeien
    prachtige serie en heel mooie foto’s Ank

  9. Je hebt roze en je hebt roze!
    Maar dit is echt roze, vooral tegen zo’n prachtige blauwe achtergrond als op foto 6….schitterend!!!!
    Je zit vast de hele dag in je tuin te genieten, hè?
    Hier geniet ik van de Tulpenboom van de achterburen. Die staat nu volop in bloei 🙂
    Is helaas ook altijd van korte duur.
    Groetjesssss…Ria.

  10. ‘Gewoon’ schitterend Ank, die roze wolk!
    Lieve groetjes Anna 😀

  11. Ank ik kan niet kiezen ze zijn stuk voor stuk PRACHTIG.

    Frans

Geef een reactie

