Madeliefje   6 comments

Je kunt wel merken dat ik de laatste dagen veel in de tuin heb doorgebracht *lol* In mijn gras, gazon mag ik het niet noemen, want er staat van alles in zoals Madeliefjes of Meizoentjes. Prachtige namen voor dit lieflijke kleine bloempje dat op een miniatuur Margriet lijkt. Ook een ereplaatsje voor dit ‘onkruidje’.

Posted mei 7, 2013 by Ank Pot in Bloemen, Tuin

Tagged with , , , ,

6 responses to “Madeliefje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Languit, op de buik, rustend op de ellebogen, de cameralens gericht op het onderwerp en maar hopen dat de foto lukt.
    Ik zie het zo voor me Ank. Maar je foto is gelukt hoor. Mooi stand- of ligpunt heb je ingenomen. 😉
    Gr Jan W.

  2. Zo’n simpel bloempje en dan zo’n mooie foto. Ik vind madeliefjes schattig altijd 🙂

  3. Het is inderdaad een lief bloempje en je foto is om te zoenen zo mooi!
    Onkruid bestaat toch eigenlijk niet, hè? Laten we het maar kruid gaan noemen.
    Groetjessss…Ria.

  4. Onkruid bestaat niet en dit is nu het voorbeeld van zie ….de schoonheid van gewoonheid

  5. Mooie compositie, Ank!
    Kan zo aan de muur… heel mooi.
    Lieve groetjes Anna

  6. hoe je van een zo veel voorkomend bloemetje (en ze zijn er bijna altijd) zo’n schitterende foto kunt maken, nou kijk maar bij Ank op haar blog

Geef een reactie

