Druppeltijd   8 comments

Na regen heb je druppels en daar heb ik maar weer eens wat foto’s van gemaakt want ze bleven weer zo mooi liggen op de verschillende planten, dat is altijd genieten. Zeker als dan ook nog het zonnetje er door komt. Zo heeft regen toch ook nog iets plezierigs!

Posted mei 12, 2013 by Ank Pot in druppels

Tagged with ,

8 responses to “Druppeltijd

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig, de vrouwenmantel is wat druppels aangaat een ideale plant.
    ’n Prachtig blad met kleine haartjes die de druppels gevangen houden….
    Heel mooie serie. Gr Jan W

  2. Schitterende log over de druppels
    Maar op vrouwenmantel zijn de druppels altijd extra mooi en rond
    Hele mooie druppelserie

  3. Schitterend Ank! Pure kunst.

  4. Prachtig de druppelfoto’s.
    Maar ik kan geen druppels meer zien, wel op de foto. Maar niet meer op mijn planten 😉
    Heb vandaag ook foto’s proberen te maken maar zonder zon is dat inderdaad minder mooi.
    Ze zijn jou goed gelukt.
    groetjes

  5. Je bent het nog niet verleerd, Ank.
    De vrouwenmantel leent zich bij uitstek voor dit soort druppelfoto’s…schitterend!

  6. Heel mooi en verfrissend!

    Esther Verwoolde
  7. Je hebt er weer ware kunstwerkjes van gemaakt. Ik waag ook wel eens een poging, maar zo mooi als jij dat doet kan ik niet.
    Ligt aan mij als fotografe en ook aan mijn camera. De vrouwenmantel is wel een dankbare plant voor drupjes fotograferen, dus verplichte plant in de tuin voor ons als fotografen!!
    Groetjes

  8. aan regen en druppels geen gebrek de laatste dagen, maar zo is het toch wel heel mooi om te zien.
    prachtige serie en mooie scherpe druppel foto’s

    Fijne Pinksterdagen, Bram

Geef een reactie

