Amsterdamse Waterleiding Duinen, Zandvoort   5 comments

We gaan richting Zandvoort en dat zie je in de verte al goed liggen, je voelde de zeewind duidelijk aanwakkeren als je uit de beschutting van de duinen kwam. Op één plek zag ik het Ruw Vergeet-me-nietje dat op de rode lijst staat en ook het Duinviooltje groeide er tussen de doornen van de bloeiende Duindoorn.

5 responses to “Amsterdamse Waterleiding Duinen, Zandvoort

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi, wat leuk als je vanuit je slaapkamer raam op zo’n gebied kijkt.
    Lekker om uit te waaien daar. Leuk de bloemetjes en de Tjiftjaf.
    Prachtig gebied, kom eigenlijk nooit daar in de buurt.
    Gezellig pinksterweekend en groetjes

  2. Prachtig Ank. Damherten in je achtertuin…..wat wil je nog meer??
    Toch ga ik nu voor de foto’s van het sluisje, mooi in beeld gezet
    en had de eerste wat blauwe lucht met wolkjes…dan had die gewonnen! 🙂
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W

  3. Prachtige serie Ank met zelfs een mooi wolkenstraatje!
    Ja, de herten lopen daar bijna in je achtertuin.
    Mooi de eerste foto’s van het dorp Zandvoort zo echt in de duinen, nog zonder de moderne hoogbouw.
    Groetjes en fijne Pinksterdagen met een zonnetje!

  4. Elke keer geniet ik weer van dit stukje natuurgebied uit mijn jeugd.
    Ja, de herten lopen zo langs het hek bij de drukke weg, lijkt af en toe wel één grote kinderboerdrij.
    Bijzonder
    Mooi zijjn ook je foto`s met de blik op Zandvoort.
    Ik heb weer genoten

  5. Wat een schitterend gebied en heel mooie foto’s Ank
    Ben er èèn keer geweest en trof het toen heel slecht met het weer.
    Maar ik moet het toch ook nog eens een keertje over gaan doen.
    Bedankt voor je felicitatie ook namens Jannie,
    groeten, Bram

Geef een reactie

