Zwanen   7 comments

Zoals ik had beloofd heb ik nog veel zwanenfoto’s dus bereid jullie maar voor op een lang log. Deze foto’s zijn van anderhalve week geleden toen het gezin nog helemaal compleet was. Inmiddels is dat niet meer zo maar daarover in een later log meer. In deze serie o.a. portretten van vader Zwaan die mij zeer vertrouwt wat ook wel blijkt uit het feit dat hij gewoon ging slapen terwijl ik op aanraak-afstand stond en zelfs ook toen ik bij de kleintjes op de wal stond en hij in het water dobberde gingen de ogen dicht!

Posted juni 9, 2013 by Ank Pot in Vogels, Zwanen

Tagged with , ,

7 responses to “Zwanen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een schitterende serie Ank!
    Lief die kleintjes…

  2. Prachtig !!!
    Ben hier van de week ook al gaan kijken, ze zitten er wel. Maar hebben zitten broeden op een eilandje in de rietplas.
    Morgen nog eens gaan kijken, vind de kleintjes zo mooi.
    Echt een hele mooi deze serie !
    Groetjes

  3. SUPER!!! Wat een prachtige close-ups van de kuikens. Maar foto 18 is voor mij dé plaat uit de serie, zo gaaf!!!
    Nog even Ank, dan ben je ook de ‘Swannymom’ van Zwolle! 😉

  4. Wederom prachtige foto’s Ank! Mooie dieren toch die knobbelzwanen.

    gr,
    Frits

  5. Wat laat je me weer genieten. prachtige foto’s.

  6. Wat een schitterende serie
    Prachtige macro`s en die kleintjes…..smelt, smelt
    Er zitten juweeltjes tussen, maar zo te lezen loopt het verhaal de volgende keer niet goed af 😦

  7. ONGELOOFLIJK MOOI…wat heb jij hier een mooie serie gemaakt.Wat een schatjes die kleine zaantjes, en dan die waar dat kleintje onder moeders vleugels loopt.
    De grotere zwanen zijn prachtig…vooral in het water met die spiegeling.
    Ik sluit me bij j@nw aan…” swannymom”…….

Geef een reactie

