Libellen   7 comments

Afgelopen zaterdag was het, net als vandaag, prachtig weer en kon ik kiezen om foto’s te maken van de Halve Marathon in de drukke binnenstad of langs de rustige waterkant mijn vertier te zoeken. Ik heb voor dat laatste gekozen en naast de zwanenfamilie, waarover later meer, heb ik er Libellen kunnen fotograferen, de eersten die ik dit jaar ben tegengekomen.

Posted juni 11, 2013 by Ank Pot in Insecten e.d.

Tagged with ,

7 responses to “Libellen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Knap zeg, die vliegende Korenbout. Je hebt je nieuwe stek gevonden zie ik🙂

  2. Wauw die staat er mooi op. Prachtig gezicht die vleugeltjes.
    Ik zag er zaterdag bij de ijssalon aan aantal. Erg leuk om te zien.
    Groetjes Olga

  3. Oja…libellen…Marco vindt dat ook mooi om te fotograferen. Ik hou niet van dat gefladder en ben niet zo gecharmeerd ervan😉

  4. Super, die helikopter. Lijkt prekend op een libel. Klasse Ank, zoals je hem in de vlucht vangt!!
    Je eerste libellen hebben nog wel een bontje aan zo te zien. prachtige serie.
    Gr Jan W

  5. Geweldig mooi Ank! En wat zijn het toch wonderlijk mooie beestjes!
    Wel heel iets anders als hardlopers fotograferen, maar soms moet je kiezen.
    Groetjes

  6. Wat mij betreft heb je duidelijk de goede keuze gemaakt, Ank.
    Een prachtige Viervlek en ook nog in volle vlucht…een fantastische score als eerste van het jaar.
    Ik had gedacht in de duinen ook wel Libellen te zien, maar dat viel tegen.
    Hier stikt het op het ogenblik van de Weidebeekjuffers…tientallen tegelijk!!!
    Is lekker genieten met dit weer, hè?
    Fijne avond nog.
    Groetjessss…Ria.

  7. Mooi !!!
    Ik heb ze hier nog maar weinig gezien, hoop dat er weer een uitsluipt.
    Moet eerst mooier weer worden misschien. Als ik ze al ergens zie zitten ze niet stil of teveel zonlicht ;-(
    Groetjes

Geef een reactie

