Juffers   6 comments

Waterjuffers waren er ook, eigenlijk wil ik graag het uitsluipen van een Libel of Waterjuffer meemaken en fotograferen maar dat is me nog niet gelukt. Wel bijna bleek toen ik foto 2 op de computer bekeek: onder de parende juffers zie je aan de achterkant van het riet een juffer die net is uitgeslopen, het imago hangt er nog boven.

Posted juni 12, 2013 by Ank Pot in Insecten e.d.

Tagged with , , ,

6 responses to “Juffers

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat prachtig is je serie.
    De één nog mooier dan de ander.
    En als je blijft hopen en kijken komt het echt, denk ik 🙂

  2. Prachtig Ank. Mooi hé bij ‘mijn’ vijver. Mag jij de Dobbevijver houden. *lol*

  3. Mooi Ank, ze staan er super op! Een uitsluiper ‘ken’ ik ook alleen nog maar van foto’s…..
    Gr Jan W

  4. Schrijf net bij je libelle foto dat ik wacht op een libel die uitsluipt.
    Ooit in de tuin gezien, duurt uren hoor.Was voetbal op tv met de WK, dus heb er uren bij gezeten met 2 camera’s, een feest om te zien 😉
    Mooier dan voetbal.

  5. met wat geduld lukt het je wel …

    heerlijke foto’s

    groeten

  6. Prachtige foto’s Ank, macro-lensje gebruikt ? De twee reeksen zijn heel mooi . Prima werk !

Geef een reactie

