Boomblauwtje   9 comments

Bij mij in de buurt zie ik regelmatig Boomblauwtjes, ook in mijn tuin maar deze kwam ik tegen bij de Dobbevijver in het Fluitekruid.
Hij was prachtig op kleur, vaak zie ik ze wat fletser.

9 responses to “Boomblauwtje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schitterend Ank!
    Zit te genieten van je mooie foto’s!

  2. Het is inderdaad een erg blauw blauwtje Ank.
    Zou het liggen aan de hoek waaronder je ‘m bekijkt t.o.v. de zon?
    Op foto 2 lijkt het grijsblauwe weer normaler van kleur.
    Maar hoe dan ook, je foto’s zijn heel mooi!
    Gr Jan W

  3. Prachtig !!!
    Komt zeker in het fluitenkruid heel mooi uit.
    Zie ze hier ook wel,maar ze willen niet stil zitten.
    Groetjes

  4. Mooi!

  5. Wat mooi dat je die gespot hebt. Het is hier zo stil met vlinders in de buurt terwijl we jaren geleden ze hier in alle soorten en kleuren hadden.
    Mooi het blauw tegen het witte fluitenkruid.
    Groetjes

  6. Mooie vlinderfoto’s Ank ! Niet gemakkelijk om vlinders mooi scherp voor de lens te krijgen maar hier is dat in elk geval goed gelukt.

  7. Ooh wat mooi en wat blauw, prachtig contrast zo in het fluitenkruid.

    groejes, Truus

  8. Hele mooie foto`s.
    Maar foto 2 vind ik het mooist van alle 3
    Prachtig goed op kleur is deze vlinder

  9. Had jij even geluk met dit blauwtje!
    Ze willen inderdaad nog wel eens flets van kleur zijn, maar deze springt eruit.
    Ook mooi gaaf en superscherp vastgelegd.

Geef een reactie

