Insecten allerlei, deel 1   5 comments

Vandaag een aantal foto’s van verschillende insecten die ik de laatste tijd heb gefotografeerd.

Posted juni 17, 2013 by Ank Pot in Insecten e.d.

Tagged with , , , , , , ,

5 responses to “Insecten allerlei, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie scherpe foto’s met veel variatie. Ik krijg bij het kijken hier wel kriebel van.

  2. ‘k Hoop dat ze niet allemaal in je eigen tuin zaten/zitten…er zou weinig groen overblijven Ank!
    Mooie serie met de Haft als mijn favoriet, zo mooi en dan slechts één dag leven….
    Gr Jan W

  3. Ja…door de lens van de camera valt er heel wat te bewonderen, waar anderen zo aan voorbij lopen.
    De mier heeft een mooie knop uitgezocht….net een kunstwerkje.
    Het groene rupsje lijkt bezig te zijn met een bergbeklimming 🙂
    Die trossen met rupsen zijn gelukkig geen Eikenprocessierupsen.
    Ik heb gelezen, dat het weer zover is. De rupsen zijn op dit moment in het vierde larvestadium,
    het moment waarop ze de beruchte brandharen krijgen. Ik moet mijn huid dus weer bedekt houden,
    juist nu het zo heet gaat worden 😦
    Groetjessss…Ria.

  4. Prachtige serie en wat een diversiteit, Ank!
    Dit is genieten…
    Lieve groetjes, Anna

  5. Je hebt al veel insekten op de foto gezet.
    Zie er hier niet zoveel, nog geen wants gezien, rupsen wel..de boom van de buren zit behoorlijk vol.
    Mooi voer voor de vogeltjes.
    Mooie foto van de eendagsvlieg.

Geef een reactie

