Bloemen in de tuin   11 comments

De titel zegt het al, bloemen die ik de afgelopen tijd in de tuin heb gefotografeerd.
En weer valt het me op dat ik weliswaar vele tientallen bezoekers per dag krijg maar slechts enkele reacties per blog.
Wie zijn jullie allemaal vraag ik me af? Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie ook eens een reactie zouden plaatsen, alvast bedankt daarvoor.

11 responses to “Bloemen in de tuin

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schitterende serie Ank.
    Ze staat er mooi bij en prachtig van kleur!
    Gr.

  2. Wat een mooie parade aan prachtige bloemen komen hier voorbij
    In één woord…. sssssssssschitterend

    @ Ik heb ook meestal 2-3 maal meer vieuws dan reakties, veel mensen op een tablet kijken wel, maar reageren is dan weer moeillijker/ingewikkelder/lastiger hoorde ik !

  3. Wow,’k zeg maar direct, dat ik de tweede foto van de Malva helemaal te gek vind. Prachtig!!
    De anderen zijn ook heel mooi hoor, prachtig scherp, helder en rustige achtergronden.
    @bezoekers: kan je zien waar ze vandaan komen. ik heb een russische zoekmachine als nr 1 staan… die reageert ook niet.
    Gr Jan W

    @Ank zegt: Bij mij staan op nr. 1 de Nederlandse bezoekers en daarvan komt een deel via googlesearch en op de tweede plaats staan de Belgische bezoekers

  4. Een mooie verscheidenheid aan bloemen heb je in de tuin ………
    Prachtige serie!!

  5. Wat heb je de vuurdoorn prachtig dichtbij gehaald!
    In het najaar kun je opnieuw genieten van alle besjes🙂
    Ook bij het vingerhoedskruid heb je mooi naar binnen gekeken.

  6. En dit staat allemaal in je tuin? Mooi hoor! Dat Havikskruid vind ik het minst mooi denk ik. Al zijn die bloemblaadjes wel leuk van vorm eigenlijk….dat rechthoekige. Altijd weer fijn als alles in bloei staat hè?
    De foto van de margriet vind ik erg mooi…leuk zo vanaf de onderkant. Zou ik nooit op komen. Haha, maar ik ben ook maar een gewoon huis-tuin- en keuken-fotootjes-maak-persoon😉
    Fijn weekend

  7. Ik heb mijn gmail aanpassen, en nu doet hij het weer.
    Mooi fotoserie.
    Gr,
    Fred

  8. Wat een keur aan prachtige bloemopnames, de één nog mooier dan de ander. .Margrietje ook van een bijzonder mooi standpunt genomen, prachtig met het zonlicht er doorheen. Close up van de Verbascum ook bijzonder mooi en van het Kaasjeskruid natuurlijk.
    De Allium vind ik zelf ook altijd heel fotogeniek, zo mooi van vorm en eenvoud.

    groetjes, Truus

  9. Ik heb me erbij neergelegd dat weinig mensen reageren. Twee topblogs op mijn weblog hebben een paar duizend(!) bezoekers gehad en ‘slechts’ 6 en 16 reacties… . Het zijn vooral bloggers die reageren, want die weten dat het prettig is om af en toe reacties te krijgen. Niet iedereen heeft altijd tijd of zin om te reageren. Ach, als je maar bezoekers krijgt, moet je maar denken.

  10. Hoi Ank, wat goed dat je dit berichtje plaatst. Altijd leuk om te zien wie je blog bezoeken.
    Heb je dat allemaal in je tuin? Wat geweldig zeg. En gezellig natuurlijk. Mooie foto’s heb je er van gemaakt.
    Groetjes vanOlga

  11. Het heeft allemaal met facebook te maken, Ank. Dé grote concurrent van alle blogs zeg maar…
    En in feite is dat jammer. Ik mis de glorieperiode van blogs.
    Misschien keert die trend vroeg of laat? Vele mensen geraken facebook moe.
    Mijn activiteiten op m’n blog liggen voorlopig op een lager pitje. En daarom ben ik automatisch minder actief op andere blogs.
    Ik vind het daarom heel belangrijke dat bloggers zoals jij af en toe een link plaatsen op facebook.
    Ik kom dan altijd kijken, maar reageren doe ik inderdaad iets minder. Ik ben meer actief op facebook.
    In feite haat ik die versnippering van sociale media. Er zijn zoveel mogelijkheden… Facebook, twitter, Youtube, linkedin, Flickr, enz
    Waar is de goede oude tijd van alleen maar blogs…😉
    En voor ik het vergeet…mooie reeks, maar de eerste drie foto’s zijn mijn favorieten! Omwille van de rustige achtergrond.en mooie kleuren

Geef een reactie

