Vossen in de AWD, deel 2   10 comments

Wat is het toch heerlijk om zulke mooie foto’s te hebben gemaakt, dat is nagenieten telkens als je de foto’s bekijkt. En ik hoop dat ik jullie ook laat genieten. Wat ik van andere trouwe AWD-bezoekers heb begrepen gaat het hier om de moervos met haar jong. De moervos is goed herkenbaar aan haar toegeknepen ogen. Vorig jaar heeft ze ook jongen gehad en eentje daarvan heeft ook van die toegeknepen ogen. Groot is ook het verschil in vacht. De moervos zit midden in de rui en ziet er wat ‘mottig’ uit terwijl de welp een prachtige roodbruine vacht heeft. Omdat ik nog veel meer foto’s heb wordt ook deze serie weer vervolgd!

10 responses to “Vossen in de AWD, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schitterend hoor! Ik ga er dit jaar nog zeker naar toe. Nu staat het écht vast
    Je heb me overtuigd😉

  2. Wat een geweldig mooie foto’s. Dat maakt je dag echt heel goed.
    Ook wel uniek om ze zo dichtbij op de foto te hebben.
    Wat een mooie beesten.
    Groetjes en gezellig weekend

  3. Heel mooi! Ik heb ook steeds van plan er een keertje heen te gaan. Nu dus nog meer overtuigd.

  4. Fantastisch mooie foto’s van deze vosjes

  5. Ik geniet helemaal met je mee Ank. Maar je hebt ook wel plaaaatjes van foto’s geschoten! TOP!!
    Zo’n vosje in de tuin, daar moet je bij foto 2 over nagedacht hebben…..maar ja, niet de juiste tas bij je en dan…de konijnen hè??
    De liefde tussen die soorten komt maar van één kant!
    Ik wens je een heerlijk weekend. Gr Jan W

  6. Wat mooi!!!!!

  7. Werkelijk schitterend Ank, wat een pracht serie!
    Fijn weekend en lieve groetjes Anna😀

  8. Foto 2…prachtig scherp op het snuitje!!
    Ook de soepele tred heb je mooi vastgelegd.
    Fijne avond nog. Wat is het nu lekker buiten, hè?
    Ik heb nog even een rondje gefietst.
    Groetjessss…Ria.

  9. Je zegt het al zelf: “Wat is het toch heerlijk om zulke mooie foto’s te hebben gemaakt, dat is nagenieten telkens als je de foto’s bekijkt.”
    Wat moeten we hier nu nog aan toevoegen, twee prachtige serie’s, wat een mooi natuurgebied. Hoop het ook eens te mogen te fotograferen.

  10. Super Ank, juweeltjes !

    gr. Truus

Geef een reactie

