Honger!!!!!!   6 comments

In mijn tuin zie ik nog dagelijks het voederritueel van de Mussen. Ze hebben al minimaal één nest grootgebracht en zitten nu al weer in de jongen. Dit keer speelde e.e.a. zich vlak voor mijn voeten af. Gelukkig had ik het fototoestel op schoot liggen en kon ik van dichtbij vastleggen hoe moeder Mus haar bedelende kind bediende.

Posted juli 19, 2013 by Ank Pot in Vogels

Tagged with , , ,

6 responses to “Honger!!!!!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat leuk. Nu ben je vogeloma.

  2. Prachtig Ank, ze zaten inderdaad goed . Je hebt ze prachtig weten vast te leggen.
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W
    NB.’k Heb een update bij de weekschildkever.

  3. Hoi Ank, dat je hier zulke mooie foto’s van hebt. Echt fantastisch. Nog duidelijker te zien dan wanneer ze hier op de schutting zitten.
    Groetjes Olga

  4. geweldig, en gelukkig weer jonge musjes, want ze worden steeds minder heb ik begrepen
    je laat weer een prachtige serie zien van oude en jonge vogels

  5. Je zat inderdaad eerste rang, zeg!
    Op de tweede foto lijkt het wel alsof het beestje jou om eten vraagt.
    Een prachtige serie, hoor!

  6. Wat leuk Ank en je bofte dat je de camera onder handbereik had!
    Geweldig leuke en mooie serie.
    Groetjes

Geef een reactie

