Hortensia   5 comments

In mijn tuin heb ik drie bloeiende Hortensia’s staan. De grootste heeft blauwe en roze bloemen en daarvan is de eerste collage gemaakt en ook de foto daaronder is van die struik. Dan heb ik een andere grote struik die donker blad heeft en roze-rode bloemen heeft, daarvan is de tweede collage. De losse foto daar weer onder is van de derde struik, de kleinste met nog maar een paar bloemen. De blauwe struik heeft moeite met het warme weer, de bloemen gaan hangen maar herstelden zich s’avonds weer maar dat gaat steeds slechter en ik denk dat zeker een aantal bloemen het de komende dagen niet gaan redden helaas.

Posted juli 20, 2013 by Ank Pot in Bloemen, Tuin

Tagged with , , , , ,

5 responses to “Hortensia

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie serie Ank. 3 stuks en allemaal in bloei, wij hebben er 4 en er bloeit nog niet één!!
    Prachtige foto’s, de blauw/paarse vind ik heel mooi, maar die roze-rode bijzonder. En dat kleintje…ach die komt er ook wel.
    Ze hebben het inderdaad zwaar met de warmte, een buitje ( ‘s-nachts) zou zeer welkom zijn.
    Geniet lekker verder het weekend. Gr Jan W

  2. Ze zijn prachtig. Ik geniet ook zo van de hortensia’s van mijn buren. Mooie foto’s en toch even anders met de hommel.
    Groetjes Olga

  3. Ik heb ze vroeger altijd gehad, maar nu niet meer, want ze werden zo groot of lagen plat na de regen.
    Maar iedereen heeft ze bijna in de tuin staan, dus geniet ik gewoon bij anderen.
    Die van jou zijn schitterend en wat een prachtge kleuren!! Vooral de eerste, de blauwe, is heel erg mooi en leuk met de hommel erbij!
    Groetjes

  4. Mijn tuin staat aardig vol na alle krijgertjes van mijn werk. Pas twee witte gekregen die het balkon uitgegroeid waren. Het blijft nu dagelijks water geven.
    Jij hebt ook mooie staan en ze prachtig op de foto gezet.

  5. Heel mooi gemaakt de foto’s en het frame Ank
    wat is er toch veel moois in deze tijd van het jaar om te fotograferen

Geef een reactie

