Doepark Nooterhof, Zwolle, deel 1   5 comments

Gistermiddag was ik met mijn nicht in Doepark Nooterhof. Een klein park met een waterspeeltuintje en vooral veel bloemen en insecten. Als je aan komt lopen springt het rode gebouw van de sterrenwacht eruit met belendende panden maar ik heb me vooral op de bloemetjes en de insecten geconcentreerd. Klik hier als je er meer over wilt lezen. Vandaag alvast een paar foto’s want ik moet er nog een heleboel uitzoeken.

5 responses to “Doepark Nooterhof, Zwolle, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is een hele fijn plek om te zijn. Wat groeit en bloeit de tuin weer mooi. Het standpunt bij de panden heb je ook goed gekozen.

    (* het gaat om belendende panden). Tijd om meer foto’s uit te zoeken heb je idd niet, tot zo😉

  2. Ben benieuwd naar de rest Ank. Als ik zo kijk naar foto 3 heb je daar aardig wat tijd kunnen doorbrengen.
    De foto’s van de gebouwen zijn prachtig helder en scherp en de compo van de tweede is top!
    Gr Jan W

  3. Verrassende uitsnede van het “rode huisje”. Mooi gezien!

    Frank van Hienen
  4. dat lijkt mij een heerlijke tuin om je eigen eens helemaal uit te leven.

  5. ik was bij deel 2 begonnen (xoals gewoonlijk🙂 ), ook hier een mooi fotoverslag van je bezoek aan dat doepark

Geef een reactie

