Doepark Nooterhof, Zwolle, deel 4   7 comments

In de Nooterhof wemelde het van de vlinders en omdat dit weekend weer de nationale vlindertelling is vandaag een log met een aantal van de vlinderfoto’s die ik er (vorige week zondag) gemaakt heb.

7 responses to “Doepark Nooterhof, Zwolle, deel 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. WoooooW!! Prachtge serie Ank, de Dagpauwoog is voor mij toch de winner!
    En het Grasmotje de bijzonderst, wat een leuke snoet!
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W

  2. Een hele moie serie. En een flinke variatie in vlinders. Heerlijk dat we de Nooterhof hebben in Zwolle.

  3. Wat een prachtig serie, Ank!
    Het zijn stuk voor stuk plaatjes… zo mooi…
    Fijn weekend en lieve groetjes, Anna

  4. Een serie waar ik jaloers op ben😉
    Ben vanmorgen in de tuin op vlinders gaan ‘jagen’ maar helaas van de 25 foto’s 0,0 bruikbaar :-((.
    Ach ja als de sluitertijd in combinatie met f11 1/1200 is moet er een lampje gaan branden nou bij mij dus even niet.
    Maar ik zit nu te genieten van jou serie dus Ank bedankt.

    Fijn weekend,

    Frans

  5. Hallo Ank,
    Dank je voor je leuke reactie op mijn blog. Zo kom ik nu ook even bij jou een kijkje nemen.
    Mooie vlinder blog, daar kan ik ook altijd erg van genieten. Vooral landkaartje, distelvlinder en het icarusblauwtje heb je er heel mooi op staan.
    groetjes Ghita

  6. Supermooie vlinderserie Ank.
    Gisteren nog op pad geweest maar ze waren me te vlug af :-((
    Grt

  7. prachtige vlinders en foto’s, en zoveel soorten
    heb er zelf nog maar twee mogen spotten en vast mogen leggen, een kleine vos en een geaderd witje voor de rest ok bijna geen vlinders gezien.
    geniet van deze mooi foto’s en vlinders op jou blog

Geef een reactie

