Doepark Nooterhof, Zwolle, slot   5 comments

De laatste serie foto’s die ik vorige week zondag in de Nooterhof heb gemaakt. Er is nog veel meer te zien maar dat zal ongetwijfeld nog wel eens aan de orde komen.
De rups is waarschijnlijk een Groente-uil maar ik weet het niet zeker.
De bloemen op foto 6 t/m 10 zijn van groentes.
De Klaverspanner was een nieuwe vlindersoort voor mij, iets waar ik altijd heel blij van word.

5 responses to “Doepark Nooterhof, Zwolle, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi, mooi, mooi. Gefeliciteerd dat je weer een nieuwe vlinder hebt gezien. En ik ben blij met je muntvlinder, want daar wist ik nog de naam niet van. Ze komen in mijn tuin veel voor op de oregano.

  2. Prachtige foto’s !!! Veel te zien en met mooi weer ook weer genoeg insecten.Wat zo mooi is om te fotograferen.
    Groetjes

  3. WOW Ank!
    Wat een prachtige serie en wat een diversiteit…
    de één nog mooier dan de ander!
    Lieve geniet groetjes Anna🙂

  4. Schitterende serie prachtige foto’s van bloemen en vlinders,
    genieten van deze schitterende foto’s.

  5. Wat een keur aan bloemen en vlinders, prachtig. Foto 12 ook bijzonder mooi en de prachtige bloemen van groentes. mooi kleurrijk.
    De distelvlinder heb je ook mooi in beeld gebracht en de rij bolstenen ook bijzonder mooi !!

Geef een reactie

