Vossen in de AWD, deel 2   11 comments

Alleen maar vossenfoto’s in dit log.
De vos waarvan ik denk dat het de moervos is, begon op een gegeven moment de vacht van haar jong te verzorgen zo leek het.
Het was net of ze de teken er uit probeerde te bijten.
Voor de rest was het veel gapen geblazen.

11 responses to “Vossen in de AWD, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wederom prachtig! Liefs.

  2. Prachtige foto’s. Wat een mooie kleuren toch. Leuk hoe ze samen aan het “tutten” zijn.
    Groetjes Olga

  3. Schitterende serie Ank.
    Wow factor !

  4. Het is niet zo, dat deze serie me verveelt, Ank…integendeel!!
    Maar bij het zien van die open bekkies begin ikzelf ook te gapen “lol”
    Op dit tijdstip mag dat, hè?
    Mooi om te zien, hoe de moeder haar kind verzorgt.
    De voorlaatste foto vind ik super🙂
    Welterusten voor zo.

  5. Ook ik de voor de voorlaatste foto. Het gapen , ach niets menselijks is de dieren vreemd.
    De verzorging van een jong is toch heel natuurlijk en dankzij de AWD door ‘ons’ live te bewondreen.
    Gr Jan W

  6. Een serie om jaloers op te zijn prachtige kleuren en scherpte Ank dit is natuurfotografie zoals het hoort prachtig.

    Fijn weekend,

    Frans

  7. Dat is lang geleden Ank, dat ik bij jou langs kwam.
    Mooie serie heb je van de vossen gemaakt.
    Zal je zeker nog eens bezoeken. Fijn weekend, Anne-Marie

  8. prachtige foto’s weer Ank, en ja teken ik moet er niks van hebben (de vossen dus ook niet)
    Mooie scherpe foto’s en prachtige warme kleuren.

    Groeten, Bram

  9. Mooie serie, vooral waar de moervos haar jong verzorgt, dat vind ik toch de mooiste vossenmomenten. Een beetje interactie tussen de dieren levert toch al snel mooie plaatjes op.

  10. Heel mooi om in het echt te zien, je kan er uren naar kijken volgens mij.
    Gapen met dat warme weer zou ik ook doen.

  11. Hai Ank,

    Tsjonge, wat een mooie serie van de vossen zeg. Ook al zijn ze zo mak als lammetjes, het blijft toch een kunst om er echt mooie foto’s van te maken. Prachtige details en scherpte hoor. Complimenten.

    Groetjes,
    René

Geef een reactie

