Huttendorp Aa-landen, deel 5   5 comments

Nu zijn de foto’s van de Bonte Avond aan de beurt. Dat is altijd op de donderdagavond zodat de vrijdagavond gebruikt kan worden om alles weer af te breken en op te ruimen. De Bonte Avond bestaat o.a. uit optredens van kinderen, een soort talentenjacht, een grote loterij en op het terrein kun je van alles aan versnaperingen kopen. Ouders en andere belangstellenden komen daar allemaal op af. De opbrengst wordt dan weer gebruikt om het volgende jaar weer een deel van de kosten te betalen.

(wordt vervolgd)

Posted augustus 23, 2013 by Ank Pot in Aa-landen, Mensen

Tagged with , , ,

5 responses to “Huttendorp Aa-landen, deel 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik vind dat je een prachtige foto hebt gemaakt van mijn dochter. Ze is zelf net een suikerspin.

  2. Een schitterende serie Ank, Veel mooie momenten had je te pakken, van heel lief tot heel zielig..
    Ik ga voor de foto van de jongen met het geelgroene haar en die van het duo daarboven. Beiden heel mooi getroffen.
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

  3. Mooie foto’s. Leuk al die verschillende gezichten en uitdrukkingen.
    Fijn weekend, groetjes van Olga

  4. Helemaal jou ding Ank, die portret fotografie,
    steeds als ik op een evenement loop moet ik denken aan jou portret foto’s en wil ze dan ook proberen te maken maar dan durf ik dat weer niet 🙂
    Schitterende serie, en er zitten echte juweeltjes tussen (eigenlijk allemaal!)

    Fijn weekend, groeten Bram

  5. Je hebt ze weer allemaal goed getroffen, Ank.
    Ik ga voor de lieve papa, maar ook voor de troostende grote broer….
    Het ijscomanneke verdient trouwens ook een ereplaatsje.

Geef een reactie

