Doepark Nooterhof, Zwolle, deel 1   4 comments

Vorige week woensdag was ik met Ria in Doepark Nooterhof, waar ook de foto’s van de Sleedoornpage uit het vorige log zijn gemaakt.
Het was een heerlijke dag, prachtig warm weer en dat was merkbaar aan de hoeveelheid kinderen die er aan het spelen waren, o.a. in de waterspeeltuin.
Verder weer foto’s gemaakt in de vlindertuin en de groentetuin waar de insecten zich volop vermaakten.
(wordt vervolgd)

4 responses to “Doepark Nooterhof, Zwolle, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een superplek toch in ons Zwolle. Fantastisch dat er zoveel vlinders zijn. Mooie serie.

  2. Ik red ” t niet meer op de dag van de blog, maar ook vandaag ziet ’t er hier schitterend uit Ank. Top!
    Ik was meer tijd kwijt om jouw 600 + zoomlens na te trekken, maar dan was er ook ineens de 100D.
    Moeilijk om te kiezen, maar met wat ik heb gaat t steeds minder, ’t wordt me te zwaar, dus ik zoek wat anders….
    Je serie insecten en bloemen spreekt me t meest aan, maar de scherpte overall in de andere foto’s ook!
    Gr Jan W

  3. Leuk, dat je ook de spelende kinderen hebt gefotografeerd.
    Daar heb ik helemaal niet aan gedacht.
    Ik ging voor de bloemetjes met vlinders en libellen :))
    Fijne dag!
    @ Wij gaan zondag.

  4. mooie afwisselende serie met die kinderen en prachtige macro foto’s

Geef een reactie

