Uit de hoogte   4 comments

Tijdens Huttendorp mocht ik in de hoogwerker om foto’s van bovenaf te maken.
Het was prachtig helder weer en je kon mooi ver weg kijken.
Veel tijd had ik echter niet maar dit zijn een paar van de foto’s die ik toen op 30 meter hoogte heb gemaakt.

Posted augustus 31, 2013 by Ank Pot in Aa-landen, Mooi Zwolle

Tagged with , , , ,

4 responses to “Uit de hoogte

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik wil niet uit de hoogte doen en zeggen dat de Koperen Hoogte niet in Zwolle ligt,
    dus eerst maar Wikipedia geraadpleegd om daar te zien, dat dit maar goed is ook…..
    Blijkt er een herindeling te zijn geweest waar ik niet over ben benaderd!!
    Zwolle heeft veel moois te zien Ank, waaronder de Koperen Hoogte!!
    ‘k Wens je een fijne zondag! Gr Jan W

  2. Prachtig, vooral die laatste foto’s zijn erg mooi.
    Groetjes Olga

  3. wel heel erg gaaf zo van boven af fotograferen,
    erg leuk om dit mee te maken,
    hoewel ik heb last van hoogte vrees zou me niet op m’n gemak voelen denk ik.

  4. Dat was een buitenkansje! Leuk die laatste foto, vlak bij m’n dochter.

Geef een reactie

