Nieuwe expositie   8 comments

Even wat reclame voor mezelf maken ;0)
Vanaf morgen is mijn nieuwe expositie in De Bolder weer te bezichtigen.
Ook de poster is weer door mij zelf gemaakt.

Posted september 13, 2013 by Ank Pot in Aa-landen, Insecten e.d.

Tagged with , ,

8 responses to “Nieuwe expositie

Subscribe to comments with RSS.

  1. ohhhh, wat SUPERGAAF Ank!
    ben gewoon jaloers joh, zou dat ook graag eens willen doen (maar durf niet).
    heel veel plezier (misschien kom ik een keertje langs)!!!!
    groetjes, Nathalie

  2. Daar zitten vast en zeker weer mooie tussen! (En het was een geweldig vlinderjaar). Veel succes!

  3. Super Ank, de foto, de poster (helemaal top!!) en je tentoonstelling zal zeker dat ook zijn.
    Ik wens je veel bezoekers en goede recensies, Geniet van het weekend.
    Gr Jan W

  4. Wat leuk Ank! En een prachtige poster heb je gemaakt voor je ongetwijfeld schitterende foto’s die er te zien zijn.
    Ik hoop dat er veel kijkers komen. Is wel weer de komende tijd om iets binnen te doen….!
    Groetjes

  5. De folder is toppie, heel uitnodigend. Wat we hier al gezien hebben zullen zeker ook daar prachtige foto´s hangen.
    Zwollenaren worden weer verwend. Fijn week-end.

  6. Wat leuk zeg, gefeliciteerd. Dat is toch een hele eer als je je foto’s mag laten zien op een expositie.
    groetjes Ghita

  7. Hai Ank,

    De poster is een mooi voorproefje. Gewoon een superplaat. Ik wens je erg veel succes met de expositie. Jammer dat het zo ver weg is, want ik ben echt nieuwsgierig.

    Groetjes,
    René

  8. Gefeliciteerd weer met je tentoonstelling
    Zeker weer aardig wat werk verzet om alles `hangklaar` te maken

Geef een reactie

