Druppeltjes   8 comments

Gisteren tussen de bedrijven door heb ik gauw even wat druppelfoto’s in de tuin geschoten.

Posted september 19, 2013 by Ank Pot in druppels

Tagged with ,

8 responses to “Druppeltjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik ga voor de een na laatste foto Ank. Qua compositie, maar ookvoor de rust die er in zit.
    Gr Jan W

  2. Prachtige druppeltjes heb je geschoten.
    Ik vind de 2e erg mooi. Lijkt bijna of ze bevroren zijn. Zien er mooi koud uit.
    Nu is het op het moment niet echt warm, want de verwarming kan weer bij op een laag pitje!
    Groetjes

  3. Wauw…ze zijn prachtig. Wat een mooie kleuren komen eruit.
    Groetjes Olga

  4. vooral de 4e foto vind ik mooi… rustig en scherpe druppels!

    overigens nog bedankt voor je ontzettend sympathieke mail… ik zal er toch (weer) eens over nadenken 😉
    ik heb wat zetjes nodig denk ik haha.
    groetjes, Nathalie

  5. Een druppelserie waar je niet omheen kan erg mooi gedaan.

    Gr. Frans

  6. Je maakt van de regen zelfs pareltjes Ank!
    Mooi…

  7. Mooie parelfabriek heb je in je tuin 🙂
    Foto 1 met de druppels vast door de draden en foto 4 spreken mij erg aan….als ik zou moeten kiezen 🙂

  8. mooie scherpe druppel foto’s

Geef een reactie

