In vogelvlucht   6 comments

Deze gans kwam aanvliegen maar bedacht zich en draaide en vertrok naar warmere oorden denk ik …..
en ik had het nakijken!

Posted september 21, 2013 by Ank Pot in Vogels

Tagged with , ,

6 responses to “In vogelvlucht

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi die vlucht zo in beeld Ank, dus díe kant op voor de warmere oorden…..
    Ik hoop dat ik het zal herkennen als ik in de buurt ben…Dobbeplas en dan rotonde 3e afslag, als ik het goed zie.😉
    Fijne zondag. Gr Jan W

  2. mooie foto’s Ank!
    heerlijk om vogels te fotograferen he?
    groetjes, Nathalie

  3. Mooie draaicirkel maakt ie net voor je :-0

  4. Die geeft een mooie show voor je weg, Ank!
    Prachtig om te zien.

  5. Dat deed hij speciaal voor jou Ank! Die gans dacht zo kan ze mij mooi op de foto zetten.
    Fraaie foto’s weer!
    Groetjes uit een grijs Tilburg

  6. op de grond zijn ze een beetje saai en lawaaierig, maar in de vlucht vind ik deze ganzen heel mooi, prachtige foto’s

Geef een reactie

