Blauwe luchten   10 comments

Blauwe luchten, daar kan ik echt van genieten en er gebeurt van alles boven je hoofd en daar heb ik een paar plaatjes van gemaakt.

Posted september 30, 2013 by Ank Pot in Luchten

Tagged with , , ,

10 responses to “Blauwe luchten

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto’s van de maan en het vliegtuig met streep.
    Afgelopen weekend heb ik dezelfde soort foto’s staan maken!
    Leuk en mooi de foto met de ballon. Mooi in alle eenvoud!!!
    Groetjes

  2. Nummer 3 bij mij duidelijk favoriet! De verhoudingen zijn prachtig.

  3. Aparte serie Ank. De maanreizigers schieten hun doel voorbij, of ze moeten met een grote bocht terugkeren.
    Het ballonnetje in deze serie is voor mij de winner!
    Gr Jan W

  4. Leuk idee, deze luchtige foto’s. En wat een bof dat er een ballon in beeld kwam.

  5. Hele mooie foto’s!

  6. Ooohh god…..Ank is in de wolken. 🙂
    Ze maakt van niets ..iets. ( nou ja niets, lucht.)
    Heel verrassend….

  7. Heel bijzonder

  8. Zo, dat heb je mooi gedaan. Prachtig die maan en grappig die ballon die daar net is.
    Groetjes Olga

  9. Hele mooie en leuke reeks is dit geworden.
    Kop op en je ziet veeeeeel moois.

    @ Jammer van morgen hè ?
    Maar anders werd het echt veel te veel !

  10. Echt heel mooi Ank. het is mij nog nooit gelukt om e maan mooi op de foto te krijgen.

    Dan nog even een antwoord op je vraag in mijn blog (staat daar ook hoor)
    Hoi Ank, ik heb deze met 2 verschillende lenzen gefotografeerd.
    Op de heenweg met de Sigma 105 F2.8 EX DG OS HSM Macrolens en op de terugweg met de Sigma telelens 150-500/5-6.2 APO DG HSM.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

