‘Gezwam’ in de AWD   5 comments

De laatste foto’s van mijn bezoek aan de Amsterdamse Waterleiding Duinen zijn niet de mooiste die ik daar heb gemaakt, maar wel leuk om te laten zien.
Hoofdzakelijk wat zwammetjes maar heel veel spectaculairs zagen we er eigenlijk nog niet.
Dat zal nu na al die regen misschien wel meer worden, dus misschien de volgende keer.
Ook nog een foto van een kuifeend waar er vele van zwommen, duidelijk is wel waarom dit beestje zo heet, maar ik begin met een wijngaardslak.
Ik wens jullie een fijn weekend!

5 responses to “‘Gezwam’ in de AWD

Subscribe to comments with RSS.

  1. De Parasolzwam ligt in een deuk om je titel Ank! De slak staat (hangt) er toch wel prachtig bij, al is het huisje wat dof.
    De kleine paddenstoelen die door de boombast kijken lijken me toch andere dan die ik had gezien. óf ze waren in een later stadium…
    Verder heb je een paar dorpjes én hele grote sporenuitspuwende zwammen gekiekt,….
    De titel doet ook bij de eend de veren te berge rijzen….
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

  2. Gelukkig zien we alleen de foto´s, dat gezwam van de beide dames is niet te horen……
    Fijn weekend Ank.

  3. Ho, ho….wat krijgen we nou, Leo!!!
    Deze dames zwammen nooit!!
    Al waren er niet veel paddenstoelen, je hebt er toch nog genoeg vast kunnen leggen.
    Toch ga ik voor de wijngaardslak. Met een klein beetje fantasie zie ik er zelfs een eland in….leuk🙂
    Of ben ik nu al teveel bezig met het komende seizoen????

  4. mooie foto’s van dit prachtige gebied en de natuur daar Ank

  5. Dit zijn toch aardige herfstbeelden Ank, en nog diverse soorten ook.
    Ik ben er al een tijdje niet geweest dus dat waard weer hoog tijd.
    Groetjes, Helma

Geef een reactie

