Nattigheid   7 comments

Nattigheid hebben we genoeg gehad de afgelopen tijd en dat levert ook weer mooie foto’s op van druppels.
Vanwege mijn rugpijn kon ik er niet echt op uit trekken en ik kon me ook niet in allerlei bochten wringen maar ik heb toch een paar aardige foto’s kunnen maken.
Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter 😉

Posted oktober 20, 2013 by Ank Pot in druppels

Tagged with , ,

7 responses to “Nattigheid

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja ja, e zijn er weer….druppels. Ik ga voor de derde én de laatste foto Ank.
    De derde is heel fijn van scherpte op de veren en de druppels. De laatste ’t nostalgische gevoel van zelf afdrukken….
    Gr Jan W

  2. Fijn dat het met je rug de goeie kant weer op gaat. Mooie druppelige foto’s hoor. Fijne maandag 🙂

  3. Het zijn weer geweldige druppelfoto’s, Ank!
    Die van de grassprietjes heb je dus al wat eerder gemaakt, want daarvoor moest je wel door de knietjes….
    Het vliegje staat met z’n kontje naar de druppel…ik neem aan, dat hij hem er niet zelf uitgeperst heeft 🙂
    Fijne dag en groetjessss..Ria.

  4. Ik ga voor foto 1, als ik zou moeten kiezen, maar dat hoeft niet, dus geniet ik van elk druppeltje 🙂

  5. Ank een mooie ‘natte’ serie ik krijg het maar niet voor elkaar om het er zo mooi op te zetten.

    Gr.
    Frans

  6. prachtige foto’s van de dauw en dauwdruppels, zijn allemaal mooie foto’s maar de een na laatste spinrag foto vind ik de mooiste van deze serie

  7. Ik hou van druppels en ik zie hier ook echt beeldschone druppel.
    Vooral die eerste foto heeft mijn hart gestolen 🙂
    Wat een prachtige plaat is dat. Niet dat de andere dat niet zijn, maar dat blad
    met die kleuren en druppels is werkelijk schitterend.

Geef een reactie

