Halloween   7 comments

Nee, ik heb er niks mee met Halloween maar als fotograaf van het wijkblad moest ik verslag doen van een Halloweenfeest voor kinderen dat werd gehouden op de wijkboerderij de Eemhoeve.
De Eemhoeve wordt gerund door jongelui met een geestelijke beperking en ook zij vonden het leuk om zich als geest o.i.d. te manifesteren.
Ik plaats hier  de portretjes die ik heb geschoten.

Posted oktober 31, 2013 by Ank Pot in Aa-landen, Mensen

Tagged with , ,

7 responses to “Halloween

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik heb er ook niets mee Ank, maar dat maakt voor de foto’s niet echt veel uit.
    Dat geldt ook voor foto’s van sinterklaas – en kerstfeest vierende kinderen.
    Ze weten vaak niet dat je er bent en dat geeft mooie resultaten zoals het meisje op foto 1. Top!!
    De jongen met de miljoenpoot, die met het bloed op zijn voorhoofd en de langharige juffrouw met de droptanden zijn eveneens top!!
    Bij de kinderfoto’s heb ik de idee dat ze nog niet helemaal vertrouwd zijn met Halloween….nou, ik ook niet!
    Gr Jan

  2. Leuk. Er zitten wel wat goeie bij hoor. Dat wordt schrikken vanavond.
    Groetjes Olga

  3. Leuk… leuk…schitterend… pracht opnames, Ank!!
    Heerlijk om naar te kijken… die uitdrukkingen 😀
    Lieve groetjes Anna

  4. Mooie portretjes zitten er weer bij.
    Het duivelinnetje moet nog een beetje oefenen met duivels kijken,
    want nu ziet ze er zelfs vertederend uit 🙂

  5. Mooie portretjes en de volwassenen hadden er goed werk van gemaakt.
    Wat is het doel van Halloween eigenlijk….afschrikken van boze geesten ?
    Zal het zo eens opzoeken !!!!

  6. Tsjonge Ank, wat kun jij dat soort momenten toch prachtig vastleggen. Daar heb ik echt bewondering voor. Niet de eerst serie met nietsvermoedende kinderen die ik zo ontzettend mooi vind van jouw hand.
    Complimenten hoor!

    Groetjes,
    René

  7. Geweldig Ank, er zitten echte pareltjes tussen.
    Mooi zoals sommige geschminkt en uitgedost zijn 🙂
    Leek me heerlijk om daar dan ook echt even tussen te lopen met de camera.
    Mijn complimenten voor deze mooie serie. Ik denk dat het wijkblad ook heel
    tevreden is met deze beauty’s.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

