Kippetjes   12 comments

De wijkboerderij De Eemhoeve, hier vlakbij, heeft een flinke verzameling kippen die gezellig op het terrein rondscharrelen.
Toen ik de afgelopen week langs kwam zaten de meesten op het hek en dus mooi op ooghoogte zodat ik portretten van ze kon maken.
Ze laten zich goed benaderen als je een beetje geduld hebt en voorzichtig naar ze toe schuifelt, hoewel mij in eerste instantie de rug werd toegekeerd ☺

Posted november 3, 2013 by Ank Pot in Aa-landen, Vogels

Tagged with , , , ,

12 responses to “Kippetjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi, ik hou van kippen.

  2. Mooie heldere portretten Ank. de ogen lijken wel kraaltjes, mooi scherp!
    Gr Jan W

  3. Gezellige kippetjes!

    Karin van Velthuijsen
  4. ik heb niet zo heel veel met kippen, maar deze foto’s zijn schitterend!
    vooral foto 3 en 7 vind ik mooi.
    groetjes, Nathalie

  5. Had je wel gevraagd of ze op de foto wilden? dan werken ze meestal gelijk mee.

  6. Mooie foto;s van de kippen.
    Groetjes, RW & SK

  7. Wat leuk om eens kippetjes te fotograferen🙂 Ik vind die eerste het mooist denk ik🙂

  8. Prachtige portrettengalerij is dit geworden.

  9. Nou, dat achterkantje mag er ook zijn, hè Ank ?
    Ze hebben er heel wat soorten.
    Ik vind de zwart-witte Wyandotte altijd zo leuk!
    Het zijn stuk voor stuk prachtige portretten geworden.

  10. Geweldig mooie koppies van de kippetjes heb je gemaakt!
    Leuk om zo’n wijkboerderij te hebben.
    Er zitten mooie exemplaren bij, maar eigenlijk zijn ze allemaal mooi om te zien.
    Vandaag zullen ze wel binnen zitten, want het giet van de regen. Dus ik ook, maar nog steeds niet helemaal opgeknapt.
    Groetjes

  11. ank wat een mooie foto’s.Wat een geduld heb je om dat zo goed te kunnen fotograferen . maar hoe durven ze je de rug toe te keren groetjes Liesbeth

  12. Geweldig deze Brahma kippen. Ik vind hun poten altijd zo mooi en sierlijk.
    Je hebt er hele mooi portretjes van gemaakt en de macro’s zijn glashelder.
    Prachtig om te zien.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

