Gaai in bad   11 comments

Deze Gaai komt samen met zijn  twee broers regelmatig mijn tuin onveilig maken.
Ze slopen de pindanetjes vakkundig maar begraven ook overal eikels zodat ik altijd overal stekjes van eiken in mijn kleine achtertuintje heb!
Van de week nam hij een uitgebreid bad op het dak van de garage waar na een fikse bui veel water stond.

Posted november 6, 2013 by Ank Pot in Vogels

Tagged with , ,

11 responses to “Gaai in bad

Subscribe to comments with RSS.

  1. geweldig die kuif!
    mooie foto’s Ank.
    groetjes, Nathalie

  2. Wat een super leuke serie Ank!
    Groetjessss,

  3. Mooie serie foto’s!
    Groetjes, RW & SK

  4. Prachtig, maar ik hou van gaaien.

  5. Mooie serie Ank, al dat water geeft ook aan, dat het dak nog goed is!!
    Gr Jan W

  6. Werkelijk schitterend, Ank!
    Pracht van een serie…
    Ik heb ze hier nog niet gezien… wel gehoord maar nog niet in de tuin.
    Lieve groetjes, Anna

  7. Geweldige serie is dit geworden en aan zijn kapsel kan je zien, dat ie goed geboend heeft🙂

  8. Het zijn deugnieten, heb er ook een paar die mijn tuin regelmatig een bezoekje brengen. Wel een mooie vogel en je hebt er een mooi reeksje van gemaakt Ank!

  9. Hai Ank,

    Het zijn van die rovers die je aan de ene kant graag ziet, maar aan de andere kant weer liever niet. Het blijven wel prachtige onderwerpen om te fotograferen en jij hebt er weer een heerlijke serie aan overgehouden. Mooi met die opstaande veren. Prachtserie.

    Groetjes,
    René

  10. Ank dit is prachtig om te zien de gaai is ook wel een mooi model en dat slopen ik herken dat.

    Ik zie ze ondanks dat graag in de tuin.

    Gr. Frans

  11. Dit vind ik echt mooi Ank,
    een gaai zie ik bij ons wel maar ik kan hem nooit knap op de
    foto krijgen, laat staan een badderende🙂
    Groetje, Helma

Geef een reactie

