Reintje de vos (deel 1)   11 comments

Gisteren ben ik weer samen met Ria naar de Amsterdamse Waterleiding Duinen geweest. Wat boften we met het weer, het was de hele dag droog en we hebben zelfs nog even de zon gezien. Al met al toch wel fijn als je er zo’n lange treinreis voor maakt. Het gebied is onder alle omstandigheden mooi maar regen is voor een fotograaf toch erg lastig. Af en toe was het wel wat aan de donkere kant en dat is in sommige foto’s wel terug te vinden. We hebben naast damherten (die komen later) ook weer vossen gezien, drie verschillende zelfs! Vandaag en morgen een vosje dat aan het eind van de middag langs de waterkant scharrelde. Op de laatste foto kun je, als je goed kijkt, zien dat hij een veertje in zijn bek heeft. Hij had overigens veel last van jeuk, vlooien misschien?? Morgen deel 2 van deze serie dus wordt vervolgd!

11 responses to “Reintje de vos (deel 1)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schitterende foto’s Ank ! Vooral nr 6 spreekt mij aan. Jammer dat het van hieruit 3 uur rijden is, anders vertrok ik nu meteen 🙂 Hier moet je uren op de loer liggen en dan nog veel geluk hebben om zulke foto’s te kunnen maken.

  2. Reintje heeft wel zijn best gedaan om zo mooi op de foto te komen.
    Nog nooit een vos in het wild gezien, hoewel ze hier in de buurt wel moeten zitten.
    Fraaie serie Ank!!
    Groetjes en fijn weekend

  3. Schitterende foto;s van de vos.
    Groetjes,RW & SK

  4. Die is niet bepaald cameraschuw wat een prachtig beest is het toch.
    Die lange treinreis zou ik er ook voor over hebben om mijn album met zulke prachtige foto’s te kunnen vullen.

    Ank maak er een mooi weekend van.

    Frans

  5. Schitterend Ank, foto 6 heel mooi meegetrokken, maar foto 7 zou een tekening van Rien Poortvlet kunnen zijn, top!!
    Gr Jan W

  6. Oh Ank, deze foto’s zijn geweldig!
    Het was opnieuw genieten in de AWD.
    Foto 6, waar echt snelheid in zit, is mijn favoriet.
    Wat een priemende ogen heeft hij daar, hè?
    Heb je nog veel spierpijn gehad vandaag?
    Fijn weekend!

  7. Ik zou niet weten welke ik moest kiezen…..allemaal even mooi en héél bijzonder

  8. Erg leuk hoor dat je die zo duidelijk op de foto hebt kunnen zetten. Hier lopen ze ook, maar je ziet ze zelden. Jij hebt iig mooie foto’s gemaakt.
    Fijn weekend, groetjes Olga

  9. prachtige foto’s van een mooi dier Ank!
    kan me goed voorstellen dat jullie hebben genoten 🙂
    groetjes en fijn weekend,
    Nathalie

  10. Echt een prachtig vosje Ank, en vooral foto 4
    vind ik supermooi. Mooi snoet en kleur en ondeugende oogjes hihi….
    Jammer dat het weer niet helemaal mee zat maar je foto´s mogen er zijn 🙂
    Groetjes, Helma

  11. hele mooie foto’s Ank, zit te genieten van dit blog

Geef een reactie

