Kijken en bekeken worden   10 comments

Duindoorn is overvloedig aanwezig in de Amsterdamse Waterleiding Duinen en de struiken waren oranje van de bessen, een prachtig gezicht!
De bessen zijn rijk aan vitamine C en dat weten de damherten ook.
Af en toe is het een zoekplaatje en dan moet je goed kijken maar dan besef je ook dat je bekeken wordt!!
En soms is dat dichterbij dan je denkt!
Ik heb ook wat meer van de leefomgeving van de dieren gefotografeerd, ik ben nogal geneigd om op deze prachtige dieren in te zoomen maar de herfstkleuren zijn als decor toch ook niet te versmaden.
Wordt vervolgd!

10 responses to “Kijken en bekeken worden

Subscribe to comments with RSS.

  1. WoW!!!! Super Ank, prachtig serie en ja dichterbij lukt niet,
    dan zou je op zijn bord moeten gaan zitten en dat met die stekels…..!
    Ik hoef niet te kiezen, maar toch….het jonge bokje…..prachtig!
    Gr Jan W

  2. Schitterende foto’s, Ank!!!!
    Groetjes, RW & SK

  3. Ja Ank, vooral dat bekeken worden was opvallend!
    Stoïcijns stonden ze naar ons te staren, je zou er haast verlegen van worden *lol*
    Maar ja, gelukkig waren wij ook volhouders, anders hadden we nooit van deze mooie opnames kunnen maken, hè?
    Ik ben het helemaal met Jan eens…het jonge bokje gaat met de eer strijken🙂
    @ Het was inderdaad het bankje van onze lunch…en bij jou liggen onze “roddelaars” nog lekker te herkauwen…..
    Fijne avond en groetjessss..Ria.

  4. Knappe serie, Ank!
    Lieve geniet groetjes, Anna

  5. nog zo’n prachtig gekleurde vrucht!
    ben het wel met je eens dat de herten in hun omgeving ook mooi is, maar ik
    zal zelf ook eerder inzoomen haha.
    foto’s 1, 5 en 6 vind ik super.
    wat zul je genoten hebben!
    groetjes Nathalie

  6. Waaaaauw…wat een geweldige serie weer.
    De één nog mooier dan de ander :-0
    En de duindoorns staan daar net zo overvloedig als hier !

  7. Hai Ank,

    Mooie kleurencombinaties zo met die oranje bessen. Toch vind ik de grote staande foto van de hinde vlak naast die boom de mooiste uit de hele serie. Een echte AWD-herfstplaat. Goed gezien.

    Groetjes,
    René

  8. geweldig mooie foto’s zowel de ingezoomde als de wat meer overzicht foto’s
    ik vind ze allemaal even geslaagd, en ze houden je steeds goed in de gaten Ank

  9. grappige foto van het damhert tussen de duindoornbessen. Die bessen zijn trouwens best te eten, alleen heel erg zuur. De foto van de hertjes in het gras met de herfstkleuren in de achtergrond vind ik erg mooi, lekker sfeervol plaatje.
    groetjes ghita

  10. Mooie kleurencombinaties Ank en wat gaaf om dat grote mannenhert er tussen te zien staan.
    Ik kom ook best wel in de AWD maar ik heb ze daar nog nooit in gezien (of gewoon niet opgelet).
    Heel sfeervol deze serie🙂
    Groetjes, Helma

Geef een reactie

