Mosjes en zwammen   7 comments

In de Amsterdamse Waterleiding Duinen heb ik ook mosjes en paddenstoelen/zwammen gefotografeerd.
De foto’s spreken, neem ik aan, voor zich.

UPDATE: Met dank aan Jan Windhouwer weet ik dat op foto 10 de Stijfselzwam staat ook wel Heksensnot genoemd.

7 responses to “Mosjes en zwammen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Super Ank. prachtige serie. Ik hoorde niets, maar ze spreken wel degelijk voor zich!!
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

  2. De witte zwam (4e van onder) zou wel eens de Stijfselzwam (Exidia thuretiana) kunnen zijn, Ank.
    (Kwam deze net tegen op soortenbank.nl)

  3. Ank, Je foto serie is schitterend.

  4. Prachtige serie, Ank!
    Heel mooi die diversiteit…
    Fijne zondag en lieve groetjes, Anna

  5. wat een prachtige foto’s van deze mossen en paddestoelen, goed gezien en heel mooi vast gelegd Ank

  6. Ook deze is een mooie reeks, vooral nr 8 en nr 11 steken er voor mij boven uit.

  7. Heel mooi Ank,
    ik ben gek op mossen en zwammetjes dus deze blog trok sowieso mijn aandacht🙂
    Ik kon dan wel in de AWD maar fotografeer daar eigenlijk alleen de herten,
    zandhagedissen en vogels. Toch maar eens beter opletten daar🙂
    Groetjes, Helma

Geef een reactie

