AWD allerlei   10 comments

Ik had nog een serie foto’s voorbereid van mijn laatste bezoek aan de Amsterdamse Waterleiding Duinen.
De bronst was overduidelijk voorbij, er waren overal al groepjes gevormd van geweidragers met hindes.
Ook de herfstkleuren waren over hun top maar het was er niet minder mooi om.

10 responses to “AWD allerlei

Subscribe to comments with RSS.

  1. ‘het was er niet minder mooi om’ schrijf je, Ank, helemaal waar.
    Deze locatie -die ik alleen ken van foto’s- is top!!
    Zowel wat flora als fauna betreft…je hebt ’t allemaal prachtig weergegeven.
    Gr Jan W

  2. Mooi Ank

  3. Je foto serie ziet er mooi uit!
    Groetjes, SK

  4. Fantastische foto’s. Vooral die van de hinde bij het water. Prachtig zoals ze daar staat. Lijkt me heerlijk om daar te lopen.
    Groetjes Olga

  5. Dat zijn weer mooie foto’s. Mooi gebied ook vind ik. Nog even dan kun je weer winterse foto’s maken🙂

  6. Je foto`s tonen aan dat het daar toch prachtig is en niks over de top !!
    Hele mooie serie en die omkijkende bambi is toch wel erg vertederend

    @ Vraagje : werkt mijn feed van mvhpl-log bij jou ook niet ?
    (Jan W had daar last van)
    Of werk je nooit met feeds

  7. Het is er altijd mooi!!
    Nu nog een keer met sneeuw het gebied in, dat zou helemaal mooi zijn, hè? 🙂

  8. Dit is inderdaad nog een hele mooie serie Ank.
    Prachtig die damherten man maar ook de hindes.
    De kleuren zijn inderdaad ook op andere plekken nog
    aardig van kleur. Het is en blijft een schitterend gebied.
    Misschien dat ik komende zaterdag nog ff ga🙂
    Groetjes, Helma

  9. Ik begrijp helemaal dat je wild bent van de Amsterdamse Waterleiding Duinen Ank. Prachtige omgeving en je hebt er zeer mooie foto’s gemaakt.

  10. iedere keer als ik dit soort series zie van dit prachtige gebied denk ik ik moet er toch ook eens naar toe
    gelukkig ga jij er wel heen Ank en geniet ik op deze manier ook van dit prachtige gebied via jouw schitterende foto’s

Geef een reactie

