Dickens Festijn Deventer 2013, deel 3   10 comments

Natuurlijk was mijn ‘liefje’ van vorig jaar er ook weer, ik wist meteen weer waarom ik toen op hem viel:  zijn prachtige gebit natuurlijk!!! *lol*
Ria maakte een leuke foto van ons weerzien.
We vonden allebei dat hij elk jaar weer ‘knapper’ wordt *lol*
Ook Tiny en Geert, het Dickenskoppel uit het Limburgse Heythuizen kwamen we weer tegen, er is een nieuwe hoed voor Tiny in de maak, zo hoorden wij.

Posted december 19, 2013 by Ank Pot in Deventer, Dickensfestijn, Mensen

Tagged with , , ,

10 responses to “Dickens Festijn Deventer 2013, deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een mooie serie met mooie potretten. Ik geniet toch zó nu ik zelf niet kon gaan.

  2. Hallo Ank.

    Mooie foto’s van…ons dank je wel.
    Ja John wordt ieder jaar leuker en gekker.

    Groetjes Tiny Geert.

  3. Tip voor John en de dame met witte muts: bij de Nederlandse tandartsen is (weer) plaats voor nieuwe patienten. 😉
    Mooie serie Ank, de spelers hebben zich goed ingeleefd hun rol. Je speelde zelf ook aardig mee!
    Gr Jan W

  4. Mooi en leuk weer om te zien, het is een knappert dat liefje van je. 😉
    Is ook wel leuk dat je er steeds meer mensen leert kennen. Zitten weer mooie portretten tussen, ben je toch wel heel goed in.
    Heb er weer van genoten.
    Groetjes

  5. Mooie serie photos, Ank!

  6. Ik heb weer genoten van al die mooie portretten.
    En je lief,,,,is toch wel…… !!!
    Aparte, maar leuke smaak heb je

  7. Geweldige foto’s weer Ank!
    En zeker het weerzien met je “lief” is prachtig en mooi gefliepst door Ria.
    Wel leuk dat ze je gaan kennen in de loop der jaren, maar dat heb ik ook in het nabije deel van waar ik vaak foto’s maak.
    Groetjes

  8. Je hebt je weer eens kunnen uitleven Ank ! Knappe serie portretten, leuke reeks is dit.

  9. Prachtige serie heb je weer gemaakt Ank. Het blijft elk jaar genieten om dit te zien, en voor jullie ook nog steeds gelukkig !
    Mooi dat de mensen jullie al herkennen en naar jullie uitkijken, groot compliment natuurlijk.
    groetjes, Truus

  10. Die tandjes vielen ook gelijk op hihi…..
    Ik kan me voorstellen dan je daar voor gevallen bent Ank whahahahahaha…
    Prachtige serie weer 🙂

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

