Dickens Festijn Deventer 2013, deel 6   9 comments

Op de eerste drie foto’s staan bekende Dickens figuren, respectievelijke Ebenezer Scrooge, Uriah Heep en David Copperfield.
Zij worden elk jaar weer door dezelfde personen gespeeld.
Verder vooral allerlei portretten die ik van figuranten heb gemaakt.

9 responses to “Dickens Festijn Deventer 2013, deel 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. Top Ank. Prachtige serie weer!! Ook tussen de figuranten denk ik ‘oude bekenden’ te zien…
    De foto’s van het ‘schoorsteenvegersgilde’ zijn toch wel bijzonder. Ben ik nog nergens tegengekomen.
    Gr Jan W

  2. Mooie serie foto;s, Ank!
    GEoetjes, RW & SK

  3. Prachtige foto’s. Knap van je dat je ze toch zo op de foto weet te zetten. Ik vind die portret foto’s echt supermooi gemaakt, maar dat vind ik altijd al hoor 🙂
    Groetjes Olga

  4. Die karikatuur van foto 2 herken ik nog van vorig jaar, toen zat die er ook tussen volgens mij
    erg leuk die schoorsteen vegers foto’s, en verder allemaal weer heel geslaagde portret foto’s Ank.

    Fijn weekend, Bram

  5. Hai Ank,

    Weet je wat ik nou zo grappig/knap vind? Het is meer van hetzelfde, maar toch ook weer niet.
    Dan weet je dat je knap fotowerk hebt afgeleverd, want het blijft boeiend om naar te kijken.
    Mooi ook dat je sommige personages weet te vangen, terwijl ze net niet in de gaten hebben dat ze ook door jou worden gefotografeerd.
    Prachtige series!

    Groetjes,
    René

  6. De schoorsteenvegers vond ik een hele leuke aanvulling op reeks figuranten.
    Het kleine schoorsteenvegertje zat goed in z’n rol, toen hij riep:”Baas…dit vond ik in de schoorsteen”
    Schoorsteen beschermkapjes kwamen in die tijd natuurlijk nog niet voor 😉
    Je spiegeling is ook weer geweldig!
    De Kerstdagen goed doorgekomen?
    Fijne dag nog.

  7. Ziet er weer geweldig uit Ank. Foto 6 van de schoorsteenveger ook héél mooi. En natuurlijk de weerkaatsing in de hoorn, prachtig.
    groetjes, Truus

  8. Zo mooi deze portretten. De eerste 3 springen ook gelijk in het oog
    met ieder zijn eigen mooie uitstraling. Geweldig om dit zo mee te kunnen maken 🙂
    Mooi, helder en kleurrijk. Echt super Amk.

    Groetjes, Helma

  9. Heel mooi weer zoals met de schoorsteenvegers en ook de spiegelende Bergkerk in het muziekinstrument.
    Leuk de ontsnappende vrouw uit de gevangenis, want die hangt er kennelijk altijd, want daar heb ik een foto van.
    Groetjes

Geef een reactie

