Dickens Festijn Deventer 2013, deel 8   7 comments

Het einde van de Dickensfoto’s komt in zicht hoor (voor degenen die dit niks vinden) nog een paar series en dan is het op!
Vandaag o.a. aandacht voor de The Red Rose of Lochbuie Pipes & Drums, zij zijn altijd aanwezig en geven aan de kerstsamenzang die altijd om 17.00 uur plaats vindt in de Bergkerk een speciaal tintje met hun optreden.
Mede door de akoestiek klinkt het daar geweldig en zij weten altijd een ovatie in de wacht te slepen.
Deze foto’s zijn vrijwel allemaal tijdens de samenzang en kort daarna gemaakt.
Als je dan tegen 18.00 uur de kerk weer uit komt is het donker en is het festijn afgelopen maar de in de mooie straatjes is nog genoeg sfeer te vinden.

(Wordt vervolgd)

7 responses to “Dickens Festijn Deventer 2013, deel 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. Als je van fotografie houdt, dan moet je hier van houden, zélfs als je niets aan het Dickensfestijn vindt!!
    Ik geniet dubbel, Ank!! Helemaal Top!!
    Gr Jan W

  2. Ik geniet van elke log die je laat zien, het is zo knap hoe jij dit allemaal vast weet te leggen.
    En niet alleen portret fotografie, maar in deze aflevering ook heel mooie sfeer en detail foto’s van de verlichting en andere attributen

  3. Prettige jaarwisseling, Ank.
    Tot volgend jaar
    RW & SK

  4. Mooie foto’s. Die van de verlichting in de kerktoren vind ik erg mooi.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Olga

  5. Hai Ank,

    Allereerst veel geluk en gezondheid toegewenst voor het nieuwe jaar.
    Ik ben blij dat ik je blog gevonden heb in 2013, want het laat mij zien dat portretfotografie iets is waar ik veel meer tijd in zou moeten steken.
    Ik ga dat ook zeker doen. Vooral jouw kinderportretjes zijn schitterend.
    In deze serie vind ik het zo leuk dat je van die mooie details laat zien. Ook dit uitstekend gefotografeerd.
    Ga zo door in 2014!

    Groetjes,
    René

  6. Bijzonder mooi dit log met weer prachtige detailfoto’s, heerlijke kerstsfeer, close up van de kerkramen – prachtig.
    Ook de muzikanten en koren heel mooi in beeld gebracht en de weerkaatsing in de naar ik aanneem lamp heb je weer knap gedaan en gezien !
    Je sepia log is ook zeer passend bij de sfeer van het geheel.

    En ook hier wens ik jou nog graag even een mooi-gezond-vreugdevol nieuwjaar !
    groetjes, Truus

  7. Een serie met vooral prachtige details die je hebt gespot en vastgelegd.
    Geeft juist de sfeer waarin het festival zich afspeelt goed weer.
    Groetjes

Geef een reactie

