Dickens Festijn Deventer 2013, deel 9   11 comments

Van de Dickensfoto’s heb ik een serie omgezet in sepia en ze bewerkt zodat ze wat minder scherp en grofkorreliger zijn geworden.
Dat geeft een nostalgisch tintje aan de foto’s wat natuurlijk mooi past bij de sfeer van de foto’s.
Dit is de voorlaatste serie van het festijn, daarna gaan we weer over op wat anders.

***

11 responses to “Dickens Festijn Deventer 2013, deel 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een hele mooie serie in Sepia. Geeft veel extra sfeer.

  2. Zo zien ze er ook mooi uit!
    Groetjes, RW & SK

  3. ’t Is weer heel anders zo Ank. Maar zeker niet minder mooi of minder sfeervol.
    Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar kartelrandjes langs de foto’s of
    het kader ook in sepia maakt het (oude) nog echter, denk ik.
    Gr Jan W

  4. Hmmm, ik vind ze in kleur mooier, ik ben niet zo’n fan van sepia.

  5. Leuk een keer een serie in sepia Ank, geeft gelijk een veel ouder uitstraling bij de foto’s, wat heel goed past bij dit onderwerp
    Gelukkig en Gezond Nieuwjaar

  6. Hai Ank,

    Dit is echt schitterend. Tuurlijk zijn foto’s meestal mooier in kleur, maar voor dit soort evenementen hoort deze bewerking er toch bij.
    Sepia of z/w maakt deze foto’s vele malen authenthieker. Dit geeft echt de tijd weer, waarin het geheel zich afspeelt.
    Daarom is dit van alle series die je geplaatst hebt toch echt de allermooiste.
    Hier kan ik een lang naar kijken en van genieten.
    Uitstekend gedaan en dat geldt natuurlijk ook voor alle series hiervoor.

    Groetjes,
    René

  7. Zo zien de figuren er echt nostalgisch uit, Ank.
    Ik zie, dat je de poserende familie toch ook tussen je vele foto’s hebt gevonden😉
    Wat een weertje, hè? Jij ook een fijne dag.
    Groetjesssss…Ria.

  8. Geweldig en het oude sfeertje komt met de sepia goed uit.
    Die mevrouw met kanten hoed is echt mooi.

  9. Echt weer een hele leuke reportage.
    Deze sepia geeft inderdaad wat extra’s aan het onderwerp “Dickens”
    De sfeer komt zo echt nog veel beter uit.

    Groetjes, Helma

  10. Ik moet me aansluiten bij René, dit is de mooiste reeks. Je zou denken dat je een schoenendoos met oude foto’s uit de kast gehaald hebt🙂 Het lijkt wel of je echt foto’s heb zitten maken in de tijd van Dickens. Mooie bewerking Ank !

  11. Leuk in sepia, maar ik ben toch meer van de kleur. Hoewel soms een niet goed kleurende foto prachtig wordt als je die in sepia zet.
    Maar de kleur past wel bij sfeer van dit gebeuren.
    Groetjes

Geef een reactie

