Gelukkig Nieuwjaar!!   8 comments

Hierbij wil ik iedereen die hier regelmatig komt kijken een goed gezond en gelukkig 2014 wensen.

Dat het een creatief en fotogeniek jaar mag worden!

Graag zie ik jullie in dit nieuwe jaar allemaal weer terug op mijn blog!

***

Posted januari 1, 2014 by Ank Pot in Luchten, Nachtfotografie

Tagged with ,

8 responses to “Gelukkig Nieuwjaar!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dankjewel Ank, jij natuurlijk ook de beste wensen, vanuit Rotterdam.
    ‘k Ben i.i.g. van plan ook dit jaar weer langs te komen op je blog.
    Gr Jan W

  2. Gelukkig Nieuwjaar, Ank!
    Groetjes, RW & SK

  3. ook de beste wensen voor jou Ank!
    en ik blijf langskomen🙂
    groetjes Nathalie

  4. Een heel gezond nieuwjaar Ank, en natuurlijk ook voor je man.
    We blijven je volgen, ook al plaats ik niet iedere keer een reactie.🙂

    @Ank zegt: Die man die zoek ik nog😉

  5. Ik wens jou ook een heel mooi en gezond jaar toe, Ank.
    En hopelijk maken we in dit jaar weer samen heel veel mooie foto’s.
    Groetjesssss…Ria.

  6. Ik wens jou met al je geliefden ook een heel fijn, gezond en een gelukkig Nieuwjaar toe, Ank!
    Lieve groetjes, Anna

  7. Dank je wel voor je wensen Ank,
    Ook voor jou een heel mooi, gelukkig, gezond en fotogeniek 2014.
    Dat we ook in dit nieuwe jaar weer mogen genieten van vele mooie (natuur) momenten.
    Groetjes, Helma

  8. Ook nog via hier een goed 2014.
    Bovendien hoop ik dat je weer opknapt, want bij Ria zag ik dat je niet fit genoeg was om mee naar de AWD te gaan.
    Dus snel beterschap!!
    Groetjes

Geef een reactie

