Dickens Festijn Deventer 2013, slot   8 comments

Vandaag de laatste foto’s die ik gemaakt heb tijdens het Dickens festijn.
Het zijn foto’s van publiek dat er rondliep of rondgedragen werd.
De kerstman die op de markt muziek stond te maken en wat lama’s waarvan er eentje, zo bleek op mijn andere foto’s, fikse oormijt had, het arme dier.
Ik hoop dat de eigenaar het ook heeft gezien en het beestje ervoor heeft behandeld.

Posted januari 2, 2014 by Ank Pot in Deventer, Dickensfestijn, Mensen

Tagged with , ,

8 responses to “Dickens Festijn Deventer 2013, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een leuke foto’s heb je weer gemaakt. Kan er niks aan doen, maar ik vind die van de lama’s wel heel erg leuk hoor. Ben gek op ze. Wel zielig van die mijt. Ook toevallig dat je dit via je foto’s ontdekte.
    Groetjes Olga

  2. Hallo Ank.
    Het was een waar genoegen om al die mooie foto’s te zien .
    Een heel mooie reportage van het Dickensfestijn.
    tot … zaterdag zondag 20-21 dec. 2014

    Gr Tiny

  3. Mooie afsluiter Ank. ‘k Heb de idee dat je dit jaar selectiever heb gekiekt,
    waarschijnlijk omdat je meer last van anderen had en beter wist wat je wel en niet kon/wilde.
    De kwaliteit heeft hieronder niet geleden. Ik kijk weer uit naar de volgende reeks!
    Gr Jan W

    @Ank zegt: Dat klopt Jan, deels omdat het lastiger was maar ook omdat de noodzaak om alles vast te leggen er na zoveel jaar niet meer is. Je hebt vrijwel alles al eens gefotografeerd dus als je iets niet goed of helemaal niet op de foto krijgt dan jaag je het nu ook niet meer na. Maar vergeet niet dat je hier maar een fractie hebt gezien van de kleine 800 foto’s die ik heb gemaakt.

  4. Jammer dat het afgelopen is , ik hen van je foto,s genoten, bedankt.

  5. Schitterende foto’s weer, bedankt!

  6. Het was een mooi festein, ik heb genoten van al je foto’s. Ik vind het toch knap hoe jij dit doet, zelf heb ik enige schroom om mensen in het openbaar te fotograferen, al ben ik niet bang…… 🙂
    Het zijn stuk voor stuk mooie portretjes die laatste serie.

  7. Ik mag hopen dat die Lama inderdaad geholpen wordt Ank
    want dit vind ik zielig……..
    Je bent echt een kei in portretten. Dat viel me in de andere series
    ook al op. Echt schitterend gedaan. Ik heb genoten van het Dickensfestijn
    en kon het zo toch meemaken🙂

    Groetjes, Helma

  8. Jammer, dat de serie afgelopen is, want ik heb genoten bij je !
    En krijgen we nu `vorsten in ijs` ?

    @Ank zegt: Nee Marjolein daar ben ik niet heen geweest.

Geef een reactie

