Boom   9 comments

De afgelopen dagen werd ik belemmerd door mijn rug dus ik kon er niet op uittrekken zelfs nauwelijks achter de computer zitten dus jullie moeten het doen met een paar foto’s die ik eerder al had gemaakt. Een boomstam en de mosjes die daar op groeien.
Ik heb de foto’s met de telelens genomen.

Posted januari 9, 2014 by Ank Pot in Diversen

Tagged with , ,

9 responses to “Boom

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het lijkt net of je onder de boom ligt🙂
    En mos 2 en 3 zijn prachtig.
    Sterkte met alles en wij hebben nu last van buikgriep😦

  2. Wat een prachtige foto’s. Beterschap met je rug en hopelijk gaat het konijntje ook weer goed.
    Groetjes Olga

  3. Prachtige foto’s en vooral die van de mossen.
    Mooie foto van de boom van onderen. Dat geeft vaak een apart effect.
    Ik hoop dat je weer opknapt en het konijn ook. Ik had ook zo iets na het gekruip onder het prikkeldraad door.
    Dat moet ik op mijn leeftijd ook niet meer doen. Dus braaf omlopen. Het leverde wel die laatste foto bij de NOS op, dus was niet voor niks.
    Groetjes en hopelijk snel de oude!

  4. Vervelend Ank die problemen met je rug, fijn dat je een archief hebt met heel mooie foto’s
    Wens je snelle beterschap, want niks vervelender dan gezondheid problemen

    Ik weet er alles van moet het ook even rustig aan doen met bloggen en fotograferen, ben ook door gezondheid problemen even niet actief.

    Groeten, Bram

  5. Ik ga helemaal voor mosje , Ank. Zou je niet gezegd hebben dat de mosjes op de boom zaten,
    dan ik zou er nooit schors in gezien hebben. Beterschap met je rug. Gr Jan W

  6. mooie serie Ank, vooral de laatste 2 foto’s.
    beterschap met je rug!!
    groetjes Nathalie

  7. Prachtig, zoals je de boom gefotografeerd hebt, Ank!!
    De mosjes zijn ook niet te versmaden, hoor.
    Van de onderste 2 zou je niet verwachten, dat die zo op een boom groeien.
    Fijne avond en groetjessss..Ria.

  8. Mosjes zijn ook schitterend om te zien. Bovendien
    zijn er zoveel verschillende soorten mos dat je wel even zoet bent.
    Ik hoop dat het met je rug niet al te lang gaat duren Ank.
    Sterkte en beterschap.

    Groetjes, Helma

  9. De twee laatsten zijn mijn favorietjes Ank ! Veel beterschap met je gezondheid hoor!

Geef een reactie

