AWD ook mooi in de regen, deel 1   15 comments

Gisteren ben ik weer samen met Ria naar de Amsterdamse Waterleiding Duinen geweest.
Het weer leek ons niet mee te zitten want het regende en het was erg donker.
We hebben de eerste uren foto’s van onder de paraplu moeten maken zoals je ziet op de foto die ik van Ria maakte.
Toch werd het weer een geweldige dag met heel veel moois waar we van hebben genoten.
We hebben ook weer nieuwe plekjes ontdekt en verkend.
Hier is de eerste serie foto’s!

Wordt vervolgd!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

15 responses to “AWD ook mooi in de regen, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig Ank, de kerstlampjes zaten nog in de bomen.
    Die natte geweien komen zo ook mooi door, de 5e en de voorlaatste foto vind ik super.
    Gr Jan W

  2. Dit is al een hele mooie serie. De achtergrond wordt mooi met het vocht in de lucht. Het was er zeker niet druk met mensen?

  3. Ik val wel erg uit de toon bij al die tinten bruin, hè?
    De dieren maakte het gelukkig niets uit🙂
    Foto 5 is echt super!

  4. Bijzonder mooi Ank
    Gr.

  5. Ik sluit me bij iedereen aan foto 5 is SUPER.
    En die regendruppels zorgen juist voor een hele andere ambiance.
    Dat wordt weer smullen.

  6. Ze hebben gelijk…foto 5 is super, maar foto 3 geeft toch mooi de omstandigheden aan.🙂

  7. prachtige foto’s, in de regen is dus ook mooi fotograferen en genieten van de dieren in de AWD

  8. Hai Ank,

    Leuk om het verschil tussen foto 4 en 5 te zien. Wat kan een ander standpunt een foto toch beinvloeden he?
    Nog een stapje naar rechts was nog beter geweest, dan had je geen dennetakken achter het gewei gehad.
    Met regen fotograferen is vaak erg mooi omdat je die harde schaduwen mist en zo’n eerste foto is natuurlijk ook gewoon erg mooi.

    Groetjes,
    René

  9. Je hebt helemaal gelijk René over dat stapje naar rechts, maar helaas kon dat niet!

  10. Mooie serie, vooral de damhertmannetjes met hun prachtige geweien.
    Zelfs met regen is het nog genieten in de AWD, al is het lastig om dan te fotograferen.
    groetjes Ghita

  11. Helemaal akkoord, foto vijf is een topper ! Heel de reeks is trouwens knap en zeker als je weet onder welke omstandigheden ze gemaakt is.

  12. Prachtige serie weer en het lijkt of jullie foto’s steeds mooier worden.
    Of zouden de herten al weten dat die 2 aardige vrouwen er weer zijn, dus zetten ze hun beste pootje voor!
    Maar zonder gekheid alweer prachtige platen! En dat zelfs in de regen, hoewel dat niet altijd een belemmering hoeft te zijn.
    Alleen maar lastig met die paraplu1
    Groetjes

  13. nou ik sta versteld: dit is bijna mooier dan met mooi weer!! (bij wijze van dan he)
    prachtige foto’s heb je gemaakt. foto’s 2,5 en 9 zijn mijn favorieten. super!
    groetjes Nathalie

  14. Testttttt

  15. Pffff………….. tot 3 x toe een reactie getikt en steeds weer weg😦
    Maar ik zei dus dat ik foto 1 erg mooi vond maar dat ik foto
    5 een juweeltje vond. Wat een prachtige foto is dat zeg!

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

