AWD, ontmoeting met vos, deel 1   8 comments

Ook dit keer kwamen we een vos tegen, Ria zag hem/haar als eerste zitten op een heuveltje in de verte.
Als ze niet bewegen gaan ze volledig op in het landschap!
Hij/zij kwam rechtstreeks op ons af lopen en ging op een hellinkje liggen, vandaar de diagonale foto’s.

Wordt vervolgd

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

8 responses to “AWD, ontmoeting met vos, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. De vos had wel zin in een fotosessie. Mooie portretten.

  2. Prachtige serie, Ank. De derde foto van onder is mijn favoriet.
    Een uitsnede van de A3-foto, denk ik, maar deze is top+
    Geniet van vet weekend. Gr Jan W

    @Ank zegt: Dat heb je goed gezien Jan!

  3. vet moet natuurlijk zijn: het

  4. Mooie vossenblog, de 4de en laatste foto vind ik erg mooi, en ook het eerste vossenportret is mooi. Het blijven toch bijzondere ontmoetingen (ook al zijn de vossen tam), ik hoop binnenkort weer eens naar de AWD te kunnen.
    groetjes Ghita

  5. Ik ben jaloers aan het worden. Wat een mooie vos is dat, ik ben het met Jan eens..

  6. Wauw wat gaaf, en dat die zo dicht bij komt zodat je er zulke mooie scherpe portret foto’s van kunt maken.
    schitterende kleuren en heel mooie foto’s, geen voorkeur vind ze allemaal geweldig.

  7. Zo heee….. deze serie vind ik zelfs vele malen mooier dan de serie die je hierna hebt geplaatsten
    die ik dus als eerste zag. Hier heb je de vossen werkelijk prachtig mooi gefotografeerd en mooi van kleur ook.
    Echt schitterend dit!

    Groetjes, Helma

  8. Het is een mooi beestje en je hebt hem goed geportretteerd Ank. Zelfs met die kleuren steekt hij mooi af tegen de achtergrond.

Geef een reactie

