AWD gespiegeld   7 comments

Het was windstil toen wij in de AWD rondliepen en dat gaf mooie spiegelingen.
Dit is de laatste serie foto’s die ik van die wandeling plaats met o.a. die spiegelingen.
Een aantal heb ik ook omgezet naar zwart/wit.
Ik vind het beiden wel wat hebben.
Kijk maar wat jullie het mooist vinden.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

7 responses to “AWD gespiegeld

Subscribe to comments with RSS.

  1. Als ik kies, kies ik voor de zw wandelaar, die geeft het trieste weer van vandaag goed weer.
    Maar verder ga ik voor de kleur, die hebben net wat meer in de lichte delen.
    ‘k Wens je een goed weekend. Gr Jan W

  2. prachtig zo’n windstille dag, en dan overal water dat zie ik zelf ook graag
    mooie foto’s zowel in kleur als zwart wit, heel mooi gedaan
    bij een foto verlies je toch wat sfeer in zwart wit die wandelaar met die mooi geel oranje kleurende lucht vind ik de kleuren versie het mooist

  3. Ik ben het helemaal eens met Bram.
    Kleurenfoto’s geven voor mij veel duidelijker de sfeer weer.
    Dat geldt zeker voor de foto met de wandelaar.
    Fijne zondag!

  4. Eerlijk gezegd vind ik je gekleurde versie van de foto`s mooier.
    Moest nog aan jou en R. denken, toen we over de AWD vlogen🙂

  5. Hai Ank,

    Ik denk dat de foto’s te druk en teveel onderwerpen bevatten om goed tot z’n recht te komen in z/w.
    Kijk eens naar deze foto: http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=198098&recent=1
    In mijn ogen het perfecte landschap voor z/w. Ik heb er ook wel eens mee geëxpirimenteerd, maar het is nog erg lastig om
    een echt goede zwart/wit foto te creëren. Je krijgt te snel (zoals in jouw foto’s) teveel grijstinten erbij, waardoor het averechts werkt.
    De kleurenfoto’s zijn juist mooi genoeg. Beetje treurige sfeer met prachtige spiegelingen.

    Groetejs,
    René

  6. Mooie foto’s. Wat komt er een rust vanaf. En idd mooie spiegelingen ook.
    Groetjes Olga

  7. Wat ontzettend mooi Ank.
    Ik vind weerspiegelingen sowieso prachtig en je hebt heel wat mooie platen kunnen maken.
    ik denk dat ik de gekleurde toch mooier vind in deze🙂
    Dit is echt genieten.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

