Zandvoort bij avond   8 comments

Aan het eind van de dag toen de zon al bijna onder was besloten we nog even met de bus door te reizen naar Zandvoort, een rit van slechts 10 minuten.
We hoopten op een mooie zonsondergang maar de bewolking had de overhand.
In Zandvoort was de kerstverlichting nog volop aanwezig wat wel leuk was voor de foto’s.
Aan het strand aangekomen zagen we nog een strook gekleurde lucht.
Het was heerlijk om de zee weer even te zien, te horen en te ruiken!
Het werd al snel behoorlijk donker en mistig.
De kreeftjes zitten in deksels op de afvoergoten in de straat.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

8 responses to “Zandvoort bij avond

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een mooie serie van deze avondfoto’s. De lucht vind ik prachtig. Avond foto’s waarvan de lucht nog iets blauw is doen het altijd goed. Heb je vauit de hand genomen?? Of op het statief.
    Fijne Zondag.🙂 leo.

    @Ank zegt: geen statief, alles uit de hand en af en toe een steuntje gezocht.

  2. Heel mooie reeks Ank ! Vooral de 4e laatste met de knop op de paal vind ik een topper. Mooie compositie en er valt juist genoeg licht op de knop om hem los te maken van de achtergrond

  3. Sfeervolle plaatjes Ank. Heel erg mooi!

  4. Door de avond en de straatverlichting lijkt de Zandvoortse Kerkstraat nog wat🙂
    Je knop en het uitstralende strandpaviljoen zijn de toppers van deze reeks :-0

  5. Prachtige avond en nacht foto’s Ank, de vierde foto vind ik helemaal geweldig met dat licht, schitterend

  6. Er zitten prachtige foto’s bij, Ank!
    Zeker die met de bol en ook de laatste vind ik mooi.
    Ik had vandaag al eerder gekeken, maar kon de foto’s niet goed beoordelen vanwege de felle zon,
    die op mijn beeldscherm scheen.
    Nu kan ik het beter zien en het valt me op, dat er een aantal foto’s niet mooi weergegeven wordt.
    Daar zijn duidelijk pixels/hokjes te zien. Heel duidelijk bij foto 7 over de gehele foto en bij foto 2 en 8 in mindere mate…vooral in de lucht.
    Ik vraag me af of dit alleen bij mij zo te zien is. Ik lees er in de andere reacties niets over.

  7. Wat leuk die kreeftjes als afvoer. Ziet er gezellig uit hoor op je foto’s daar in Zandvoort. Volgens mij hangt hier de kerstverlichting ook nog. Prachtig die laatste foto. Wat een kleuren.
    Groetjes van Olga

  8. |Op deze dag was ik dus vertrokken naar Twente en loop dus een beetje op achter met lezen.
    ik heb je volgknop nog maar eens ingevuld want dan krijg ik eerder bericht van een nieuw blog🙂
    Ik moet zeggen dat je de kerstverlichting werkelijk prachtig hebt gefotografeerd Ank.
    De glinsteringen komen ook heel mooi over op het scherm🙂
    Maar ook de verlichting op het strand. Allemaal heel sfeervol en mooi vastgelegd.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

