Oceanium Blijdorp, Rotterdam   8 comments

Toen we in het Oceanium aankwamen zagen we niet alleen maar vissen.
We waren getuige van dit lieflijke tafereel tussen de aquaria en natuurlijk heb ik er ook een paar plaatjes van geschoten.
Ik was eigenlijk wel erg benieuwd wat de bruidsfotograaf er van maakte want het is nou niet de gemakkelijkste plek om mooie trouwfoto’s te maken.
Ik heb hier maar weinig geslaagde foto’s van.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Posted februari 22, 2014 by Ank Pot in Dierentuin, Mensen

Tagged with , , , , , , , ,

8 responses to “Oceanium Blijdorp, Rotterdam

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk hoor! De onderste is heel leuk met de interactie met de meisjes.

  2. Super Ank, Je hebt heel geslaagd vissen weten te vangen!! Top!
    ik heb niet veel goede goede foto’s in die tunnels kunnen maken.
    Heb en mooi weekend. Gr Jan W

  3. Die bruidsfotograaf maakt het zichzelf wel moeilijk om zo’n locatie te kiezen (of het bruidspaar wilde dat misschien).
    Het is toch moeilijk fotograferen in dit soort locaties. Dacht dat het altijd aan mijn niet zo grote technische kennis lag, maar merk dat iedereen hier moeite mee heeft. De vissen staan er prachtig op en de laatste 2 zijn heel leuk vooral de laatste van de rog met de meisjes.
    Groetjes

  4. Wat leuk om daar eens foto’s te maken! Mooi die vissen…is ook zo mooi in Burgers Zoo vind ik. Aparte plek om trouwfoto’s te maken, al zou ik er zelf niet voor kiezen denk ik….vind dan buiten toch mooier. Maar goed, misschien zijn ze dol op vissen…of ze werken daar?😉

  5. De foto’s van de fotograaf kunnen toch nauwelijks mooier zijn dan die van jou, Ank. Die eerste twee zijn SUPER. Prachtige serie van de vissen ook, maar de laatste steelt toch echt de show. Zo leuk. Groetjes, Joke

  6. wat een prachtig aquarium hebben ze daar toch! die mis ik toch echt in Emmen.
    mij lukt het nooit om scherpe foto’s van die vissen te maken… het is te donker of ze zijn te snel…. haha.
    maar jouw foto’s zijn heel fraai hoor! vooral de duivelsvis (nr 10) en de lachende rog (voorlaatste foto) vind ik TOP!
    groetjes Nathalie

  7. Prachtige serie van de vissen en die laatste…..zo schattig
    Maar je bruid staat er ook goed op, moeilijk met dat tegenlicht

  8. Ik moet zeggen dat ik je vissen en koralen beter geslaagd vind dat het buidspaartje Amk.
    Nou is wit ook best moeilijk om te fotograferen en helemaal in zo’n”(toch wel donkere) gang
    met water achter de dikke beglazing. Prachtige vissen truwens!

Geef een reactie

