Gevecht om pindakaas   4 comments

Vlakbij mijn keukendeur heb ik  pindakaas voor de vogels hangen en vooral de Mussen zijn er dol op.
Het was een mooie manier om hun kolibri-achtige capriolen vast proberen te leggen.
Ook werd duidelijk dat ze elkaar gewoon wegduwen en letterlijk bovenop elkaar landen om plaats te laten maken.
De foto’s zijn bij donker weer gemaakt en daardoor laat de kwaliteit te wensen over maar ik heb er zoveel uurtjes plezier aan beleefd dat ik ze toch graag wil laten zien.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Posted maart 1, 2014 by Ank Pot in Tuin, Vogels

Tagged with , ,

4 responses to “Gevecht om pindakaas

Subscribe to comments with RSS.

  1. Soms zijn foto’s té perfect, deze zijn zoals je het beleeft.
    Van mij krijg je 5***** Ank. Top!! Heb een goed weekend.
    Gr Jan W

  2. Hele leuke foto’s! Ze proberen elkaar van het stokje te duwen.

    Karin van Velthuijsen
  3. Grappig om te zien Ank. Mooie foto’s hoor.

  4. Dit is echt schitterend, Ank.
    Ik ga helemaal voor foto 4…..
    Door helemaal in de pot te verdwijnen, heeft hij het minst last van z’n belager.
    Ik vind het een heerlijke serie!

Geef een reactie

